کد خبر : 105961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403- 16: 22

معرفی یک واحد تولیدی متخلف حوزه محیط زیست به قوه قضاییه

معرفی یک واحد تولیدی متخلف حوزه محیط زیست به قوه قضاییه

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به شناسایی واحد تولیدی مخاطره کننده محیط زیست در گیلان گفت: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، حمزه عشورب مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان عصر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به شناسایی واحد تولیدی مخاطره کننده محیط زیست در گیلان اظهار کرد: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه‌سرا گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با دریافت اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب به موقع اقدام کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام جزئیات رهاسازی لاشه مرغ در اطراف تالاب بین‌المللی انزلی بیان کرد: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت لاشه مرغ‌های مرده، از تالاب بین المللی انزلی سر درآورده بود.

به گفته عشوری بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و بصورت اصولی امحا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار