کد خبر : 43527
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398- 36: 18

مدیرکل زندان های گیلان مطرح کرد:

مهارت آموزی و اشتغالزایی مهم ترین فعالیت اصلاحی برای زندانیان است

مهارت آموزی و اشتغالزایی مهم ترین فعالیت اصلاحی برای زندانیان است

مدیرکل زندان های گیلان بهترین راه پر کردن اوقات فراغت زندانیان را اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: مهارت آموزی و اشتغالزایی مهمترین فعالیت اصلاحی برای زندانیان است.

به گزارش گیلانستان رضا محمدی اصل در بازدید از زندان تالش و اردوگاه کاردرمانی حویق، حرفه آموزی و اشتغال را مهمترین فعالیت اصلاحی برای زندانی و خانواده های آنان دانست و تاکید کرد: این فعالیت ها مهمترین نقش در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری دارد.

مدیرکل زندانهای گیلان با بیان اینکه بهترین راه غنی سازی اوقات فراغت زندانیان ایجاد اشتغال است،افزود: فراهم کردن شرایط اشتغال حداکثری زندانیان یکی از مهمترین وظایف زندانبانان بوده که مورد تاکید ریاست سازمان است.

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقای فعالیت های این بخش استفاده کنیم.

محمدی اصل با بیان اینکه یکی از مهمترین ظرفیت های موجود استعدادها و مهارت های زندانیان است، افزود: مددکاران و مسئولین اشتغال زندانیان ضمن مصاحبه و ارتباط با زندانیان در شناسایی این ظرفیت ها و معرفی به رئیس زندان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با تاکید به برنامه های حرفه آموزی بعنوان پیش نیاز اشتغال، گفت: فعالیت های حرفه آموزی علاوه بر زندانیان و سربازان به خانواده های زندانیان نیز تسری یابد و باید با تلاش حداکثری و جهادی به گونه ای عمل کنیم تا ضمن تامین نیازهای اولیه زندانیان و خانواده های آنها درآمدهای پایدار برای آنان ایجاد کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار