کد خبر : 75169
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400- 07: 14

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

میز خدمت ویژه ایثارگران در سفر ریاست جمهوری به گیلان برپا می شود

میز خدمت ویژه ایثارگران در سفر ریاست جمهوری به گیلان برپا می شود

پاکاری از برپایی میز خدمت ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در سفر ریاست جمهوری به گیلان خبر داد و گفت: این خدمت جهت ثبت درخواست ها در بنیاد استان مستقر خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، «عبداله پاکاری» در جمع خبرنگاران از برپایی میز خدمت ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در سفر ریاست جمهوری به گیلان خبر داد و گفت: این خدمت جهت ثبت درخواست ها در بنیاد استان مستقر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان افزود: در سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان گیلان، ایثارگران می توانند از طریق سامانه ارتباطات دولت و مردم با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست‌های خود را ثبت و این درخواست ها برای پیگیری به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده می شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی استانداری گیلان زیرساخت های لازم جهت استقرار مدیران و کارشناسان تخصصی بنیاد در مرکز سامد فراهم شده که زمان و مکان ارائه حضوری درخواست ها نیز از طریق استانداری گیلان اطلاع رسانی خواهد شد.

پاکاری بیان کرد: همچنین میز خدمت ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بنیاد استان با حضور مدیران مرکز جهت ثبت درخواست ها مستقر خواهد بود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار