کد خبر : 23777
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396- 56: 16

نامه جمعی از مدافعان حرم رشت به رئیس ائمه جمعه کشور و تقاضای تعیین تکلیف سریع وضعیت امام جمعه رشت

نامه جمعی از مدافعان حرم رشت به رئیس ائمه جمعه کشور و تقاضای تعیین تکلیف سریع وضعیت امام جمعه رشت

همگان بدانند که فساد متمرکز در دفتر نماینده ولی فقیه شهر رشت و فساد ایشان هیچ دخلی به مولایمان امام خامنه ای ندارد.

به گزارش گیلانستان، در پی اظهارات آیت الله قربانی جمعی از مدافعان حرم شهرستان رشت در نامه ای خطاب به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار تعیین و تکلیف وی شدند و نوشتند.

محضر مبارک حجه الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری
ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور
با سلام و تحیات الهی

اینجانبان جمعی از یادگاران شهدا، بسیجیان و مدافعان حرم اهل بیت و جوانانی از خطه میرزا کوچک خان بزرگ جنگلی به استحضار حضرتعالی میرسانیم که از چند اتفاق و نطق اخیر در شهرمان که معلول از علتی به نام قربانی است بسیار دل شکسته ایم مگر غیر از این است که امام راحل می فرمود  ( قوانین جمهوری اسلامی همان قوانین اسلام است و تعدی از این قوانین تعدی از قانون اسلام است؟) حضرت قربانی در سالهای ماضی اقدام به احداث یک بنای تجاری در میدان مصلی شهر رشت و جنب مصلی این شهر نمودند و برای اخذ مجوز و شروع به ساخت بنا با فشار زیاد بر مسئولین پروانه ی خارج از ضابطه ای را اخذ نمودند و در ادامه برای پیشبرد عملیات ساختمانی اقدام به پیش فروش واحدهای تجاری نمودند ولی با توجه به فسادی که در بیت و دفتر ایشان وجود داشت بسیاری از مبالغی که از مردم دریافت شد سرنوشت نامعلومی داشت و حال پس از تجمع چندین باره مردم بیچاره ای که تا کنون و پس از گذشت قریب به ده سال از زمان صدور پروانه هنوز هم واحدهای خود را دریافت ننموده اند و خواستار دریافت مبالغ خود شده اند ایشان یعنی جناب قربانی نطق عجیبی فرموده اند و بیان داشته اند که این ملک حتی یک وجبش متعلق به ایشان نبوده و متعلق به ولی امر مسلمین میباشد!

القصه ما جوانان انقلابی به دنبال چرایی نطق ایشان نیستیم چون به احوالات ایشان کامل آگاه هستیم لیکن آنچه از حضرتعالی مسئلت میداریم اینست که چگونه شخصی امام جمعه شهریست و بر منبر رسول خدا حاضر شده و دیگران را به نیکی دعوت می کند اما خود بویی از نیکی نبرده که خداوند در قرآن کریم می فرماید (اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم – آیا مردم را به نیکی امر می کنید و خود را فراموش می کنید)

پیرو آنچه که دوستان دیگر بدون شک به عرض جنابعالی رسانده اند بیان میدارد که ساده زیستی برخی از ائمه جماعات کشور و انقلابی بودنشان که چند ماه اخیر در فضای مجازی و حقیقی بسیار نمود کرده است را به فال نیک می گیریم که حقیقت و ماهیت اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی نیز همین است.

و اما اینکه همگان بدانند که فساد متمرکز در دفتر نماینده ولی فقیه شهر رشت و فساد ایشان هیچ دخلی به مولایمان امام خامنه ای ندارد. هنوز یادمان نرفته که در دیدار مردم گیلان با حضرت آقا، این جناب در نطق خود در محضر مولایمان به جای اینکه دعای عاقبت بخیری برای مردم گیلان را از آقا طلب کنند ، طلب اعتبار برای مجتمع تجاری خود نمود. به هر طریق کشتی ایشان در استان گیلان به گل نشسته و به نظر دوباره اشعری ها زنده شده اند تا فرق علی بشکافد.
اینکه موضوع در زمان ریاست جنابعالی اطلاع رسانی میشود اولا به دلیل تجمعات مال باختگان و ثانیا به قرار اصل مدارا میباشد ( داد و بیداد نکردم که در اندیشه من/ مرد آنست که غم را به گلو میریزد)
اما سکوت در مقابل اینهمه ظلم دیگر جایز نبود و امیدی به اصلاح ایشان نمیرود. چه ایشان و چه مسئولین فاسد دیگر بدانند ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم/ گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم/ دنیا اگر از یزید لبریز شود/ ما پشت به سالار شهیدان نکنیم.
النهایه مردم انقلابی استان گیلان و بویژه شهر رشت از حضرتعالی که سیاستگذار اصلی عرصه این واجب تخییری هستید خواهشمندیم تا نسبت به تعیین تکلیف ایشان اقدام سریع و صریح به عمل آورید.

امید است که تحت توجهات امام زمان شیعه امیرالمومنین باقی بمانید
لبیک یا خامنه ای/ والسلام علیکم و رحمه الله

جمعی از مدافعان حرم شهرستان رشت

۹۶/۱۲/۸

منبع: رویداد گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار