کد خبر : 98908
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402- 28: 11

نخستین محموله دستگاه‌ ام آر آی تحویل بیمارستان تالش شد

نخستین محموله دستگاه‌ ام آر آی تحویل بیمارستان تالش شد

به گفته نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، نخستین بخش از تجهیزات دستگاه‌ ام آر آی به بیمارستان شهید نورانی تالش تحویل داده شد که محل نصب این دستگاه و تاسیسات آماده و توسط بازرسان وزرات بهداشت مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش گیلانستان، حسن محمدیاری پیش‌ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به اینکه اختصاص دستگاه‌ ام آر آی به بیمارستان تالش یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان است، اظهار کرد: نخستین بخش از تجهیزات دستگاه‌ ام آر آی به بیمارستان شهید نورانی تالش تحویل داده شد.

 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دستگاه‌ ام آر آی شامل چند مرحله از جمله آماده‌سازی محل نصب، تاسیسات، مگنت دستگاه و آر اف کیج است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان و حمایت‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان، محل نصب این دستگاه و تاسیسات آماده و توسط بازرسان وزرات بهداشت مورد تایید قرار گرفته است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با توجه به عزم دولت و با پیگیری‌های انجام شده، مگنت دستگاه‌ ام آر آی نیز تا ۲ یا سه ماه آینده تحویل بیمارستان خواهد شد تا شاهد بهره‌مندی مردم منطقه از خدمات نظام باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار