کد خبر : 36241
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398- 36: 18

فرماندار رشت خبر داد:

نرخ جدید کرایه تاکسی در رشت به زودی اعلام می شود

نرخ جدید کرایه تاکسی در رشت به زودی اعلام می شود

فرماندار رشت بر لزوم افزایش نرخ کرایه به‌منظور حمایت از رانندگان تاکسی با در نظر گرفتن حقوق عامه مردم تاکید کرد و گفت: به‌زودی نرخ جدید کرایه تاکسی شهر رشت اعلام می‌شود.

به گزارش گیلانستان «میرشمس مومنی‌زاده» امروز(سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست شورای شهر و سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر افزایش کرایه‌های وسایل نقلیه عمومی درسال ۹۸ و عدم مخالفت فرمانداری با افزایش نرخ گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت در سال ۹۷،  هرگونه افزایش بهای کالاها و خدمات عمومی بالاتر از ۱۰درصد باید در ستاد تنظیم بازار استان تصویب و با تایید این ستاد صورت گیرد.

فرماندار رشت افزود: با وصول درخواست شورای شهر، جلسات متعدد هم‌اندیشی و کارشناسی با اعضای شورا، سرپرست شهرداری، مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر و اتحادیه تعاونی تاکسیرانی رشت در فرمانداری برگزار و نرخ کرایه‌های درون شهری در تمام محورها بررسی تا نرخ جدید با توجه به شاخص ترافیک و مسافت تعیین شود.

وی بر لزوم افزایش نرخ کرایه به‌منظور حمایت از رانندگان تاکسی با در نظر گرفتن حقوق عامه مردم تاکید و اعلام کرد: تحقق این مهم باید جهت کسب مجوز از طریق ستاد تنظیم بازار استان مورد پیگیری قرار ‌گیرد ضمن اینکه افزایش نرخ مذکور نباید موجب تحمیل فشار بر شهروندان شود.

مومنی‌زاده اضافه کرد: مذاکراتی فیمابین فرمانداری و سازمان صنعت معدن و تجارت استان انجام شده و مقرر گردید در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار موضوع همسان‌سازی و افزایش نرخ کرایه مطرح شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری رشت تحقق این مهم را مجدانه پیگیری می‌کند، تصریح کرد: به‌زودی نرخ‌های جدید با در نظر گرفتن همه جوانب و رعایت حقوق عموم مردم و تاکسی‌رانان اعلام می‌شود.

 

فرماندار رشت تاکید کرد: با ابلاغ نرخ‌های جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار