کد خبر : 52485
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399- 38: 17

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان:

نماز جمعه فردا در سراسر گیلان اقامه می‌شود

نماز جمعه فردا در سراسر گیلان اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان گفت: نماز جمعه فردا ۲۳ خرداد در سراسر گیلان اقامه می‌شود.

به گزارش گیلانستان،حجت‌الاسلام ولی عادلی با تأکید بر اینکه طبق گزارشات وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با کرونا از حیث شیوع ویروس کرونا در استان گیلان شهر قرمز نداریم اظهار داشت: نماز جمعه فردا ۲۳ خرداد در سراسر گیلان اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان با بیان اینکه بستر برپایی نماز جمعه مبتنی بر اعلام گزارشات ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم شده است عنوان کرد: با موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در گیلان شاهد برگزاری سراسری نماز جمعه خواهیم بود.

عادلی با تأکید بر اینکه نماز جمعه این هفته در تمامی شهرهای استان گیلان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستور‌العمل بهداشتی برگزار می‌شود تصریح کرد: در شهر‌ رشت نیز نمازجمعه فردا طبق برنامه به امامت حضرت آیت‌لله فلا حتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اقامه می‌شود.

وی برگزاری نماز جمعه شهر رشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد و نکات ایمنی در راستای حفظ سلامت نمازگزاران و برای برگزاری آیین نماز جمعه به ائمه جماعات و ستادهای نماز جمعه اعلام شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا مراسم نماز جمعه به‌جهت حفظ سلامتی نمازگزاران تعطیل شده بود اما از هفته‌های گذشته این آیین عبادی و سیاسی در مناطقی که وضعیت سفید دارند مجدداً برگزار شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار