کد خبر : 94240
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402- 57: 21

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

نهضت روشنگری عید تا عید در ۸۰ مسجد هدف

نهضت روشنگری عید تا عید در ۸۰ مسجد هدف

به گفته معاون سیاسی سپاه قدس گیلان نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمومنین(ع) در ۸۰ مسجد استان با بهره‌گیری از هادیان سیاسی توانمند و نخبگان سیاسی برگزار می‌گردد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی با گرامیداشت هفته ولایت و تقارن با حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی، حاکمیت سلطه‌گرایانه آمریکا در قالب دروغین احقاق حقوق ملت هاست.

 

وی با اشاره به اینکه ادعای دروغین آمریکایی برهمه ملت های آزادی خواه واضح و مبرهن است، گفت: تنها چشم های خفته و گوش های بسته به این ادعاهای واهی اعتماد می‌کنند که در نتیجه آسیب آن را نیز متحمل می شوند.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با گرامیداشت ایام ولایت و امامت مولی الموحدین علی بن ابی طالب (ع) افزود: معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در نظر دارد با برگزاری جلسات تبیینی به افشای حقوق بشر آمریکایی بپردازد.

 

وی با بیان اینکه مباحث ولایت پذیری و خطبه غدیر امیرالمومنین علی (ع) از دیگر مباحث مهم جلسات تبیینی است، خاطرنشان کرد: نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمومنین (ع)

بهره گیری از هادیان سیاسی توانمند و نخبگان سیاسی استان در دستور کار معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان قرار دارد.

 

عزیزی با تاکید بر اینکه نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمومنین(ع) در ۸۰ مسجد استان گیلان به اجرا در می آید، گفت: اندیشیدن بر ژرفای اندیشه های سیاسی مولی الموحدین علی(ع) و نگاه عمیق ایشان به زندگی سیاسی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این طرح در نظر داریم تا اندیشه های والای این امام همام به سمع و نظر مردم و بسیجیان عزیز رسانیده شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار