کد خبر : 51148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399- 53: 10

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

نیکوکاران گیلانی از ۸۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند

نیکوکاران گیلانی از ۸۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد گیلان حمایت نیکوکاران گیلان از ۸ هزار و ۵۱۱ فرزند یتیم و محسنین را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسترهای پرداخت اینترنتی مهیا است.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی، با بیان اینکه کمیته امداد گیلان در بحث پرداخت‌های اینترنتی و زمینه‌سازی برای توسعه روش‌های غیرحضوری کمک‌های خیرخوهانه نیکوکاران پیشتاز است اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ هزار و ۸۸۲ حامی از مجموعاً ۸ هزار و ۵۱۱ فرزند یتیم و محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان وجود ۳ هزار و ۵۶۳ فرزند یتیم و ۴ هزار و ۹۴۸ فرزند محسنین در استان که حامیان نیکوکار کفالت آن‌ها را بر عهده گرفته‌اند را یادآور شد و عنوان کرد: تمام تلاش نهاد کمیته امداد گیلان این است که فرزند یتیم فاقد حامی نداشته باشیم در مورد فرزندان محسنین نیز به مساعدت بیشتر خیران نیک‌اندیش نیاز داریم.

اهرابی با تأکید بر اینکه مردم خیر بیشتر به سمت حمایت از فرزندان یتیم رغبت و گرایش دارند ضمن درخواست از تمامی نیکوکاران برای حمایت از فرزندان محسنین تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ فرزند محسنین داریم که فاقد حامی هستند و امیدواریم مردم خیر استان گیلان و نیکوکاران در این راه خداپسندانه نیز ما را تنها نگذارند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان برگزاری طرح سی شب سی آرزو در استان ویژه فرزندان یتیم و محسنین به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در راستای جذب حامی و کمک‌های خیرخواهانه، علاقمندان می‌توانند به صفحه اینستاگرام اکرام ایتام و محسنین گیلان به آدرس ekramguilan مراجعه کنند.

اهرابی کمک‌هایی که نهاد کمیته امداد گیلان برای خانواده‌های نیازمند و مددجویان خود در نظر گرفته نظیر سبدهای حمایتی و کمک‌های معیشتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بحث اکرام ایتام کمیته امداد در حقیقت واسطه خیر و احسان مردم است و در این راه زمینه‌ها و بسترهای لازم را برای جذب خیران فراهم می‌کند.

وی از جذب کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی از محل وجوهات نقدی حامیان در آخرین ماه سال ۹۸ برای فرزندان یتیم و محسنین سخن گفت و افزود: در این میان خیران علاوه بر تهیه سبدهای معیشتی حتی به تهیه بسته‌های بهداشتی و پیشگیرانه نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده هم اقدام کردند که بسیار قابل تقدیر است.

اهرابی به شیوع کرونا و مشکلاتی که از بابت آن برای فرزندان یتیم و محسنین به جهت تعطیلی مدارس ایجاد شد اشاره کرد و گفت: حامیان ما حتی در این بخش هم به صحنه آمدند و تعداد قابل توجهی تلفن همراه و تبلت در اختیار ایتام و فرزندان محسنین استان قرار دادند تا آنان از این طریق بتوانند در سامانه شاد عضو شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان برخی از روش‌هایی که برای مردم خیر جهت جذب حمایت آنان از فرزندان ایتام و محسنین توسط این نهاد مهیا شده را برشمرد و عنوان کرد: سامانه اکرام کمیته امداد به آدرسekram.emdad.ir و ارسال عدد ۰۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ از جمله این روش‌ها محسوب می‌شود.

اهرابی اقدامات انجام شده کمیته امداد گیلان در حوزه پرداخت‌های غیرحضوری را بسیار گسترده خواند و در تشریح آن ابراز داشت: در حال حاضر حامیان و نیکوکاران ما در هر وقت از شبانه‌روز که نیت کنند می‌توانند در کسری از ثانیه وجوهات نقدی خود را به حساب فرزندان یتیم و محسنین تحت سرپرستی خود واریز کنند.

وی گام بلند کمیته امداد در شفاف‌سازی امورات خیریه و کمک‌های مردمی جهت حمایت از محرومان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: هیچ امری لذت‌بخش‌تر از کمک به یک یتیم و فرزند محسنین نیست و مطمئنیم مردم خیر و نیکوکار گیلان همچنان یاریگر نیازمندان و محرومان جامعه هستند و کمک‌های خود را دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار