کد خبر : 9793
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395- 50: 9

هیچ‌گاه نباید از آرمان‌های امام (ره) فاصله بگیریم

هیچ‌گاه نباید از آرمان‌های امام (ره) فاصله بگیریم

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: دشمن به‌دنبال این است که ما فراموش کنیم چرا انقلاب کردیم و هیچ‌گاه نباید از آرمان‌های امام (ره) فاصله بگیریم.

به گزارش گیلانستان , نظرعلی علیزاده در نشست گفتمان انقلاب اسلامی, ضرورت وحدت و انسجام جبهه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام در وصیت‌نامه خود می‌فرماید انگیزه خدمت به مردم را نباید هیچگاه از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه بوق‌های تبلیغاتی غرب به‌دنبال تفرقه اندازی در ایران هستند بیان داشت: غربی‌ها و کشورهای وابسته به آنها میلیاردها تومان خرج تبلیغات علیه ایران و تفرقه اندازی در کشور می‌کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: باید مقابل تهدیدات دشمن عکس العمل نشان دهیم و با انسجام و وحدت خود دشمنان را ناامید کنیم.

علیزاده با بیان اینکه دشمن به‌دنبال فراموشی آرمان‌های ما است اذعان داشت: دشمن به‌دنبال این است که ما فراموش کنیم چرا انقلاب کردیم و هیچ‌گاه نباید از آرمان‌های امام (ره) فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به انسجام وحدت تاکید می‌کنند گفت: مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در نشستی با احزاب فرمودند باید در مقابله با دشمن، جبهه واحد تشکیل دهیم.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تشکیل جبهه انقلاب اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری بود گفت: این جبهه به‌صورت مردمی اداره می‌شود و مفهوم آن این است که این جبهه مربوط به احزاب نیست و هرجا مردم وارد کار شدند مشکلات را حل کردند.

علیزاده با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ موقعی ختم شد که مردم وارد میدان شدند خاطرنشان کرد: مردم در ۸ و ۹ دی وارد میدان شدند و تو دهنی به آمریکا و فتنه‌گران زدند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصاد جامعه عنوان داشت: در عرصه اقتصادی گیلان قتل عامی به وجود آمده است و هرموقع که مردم در صحنه نبودند به مشکل برخوردیم.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید انقلابی باشیم و انقلابی باقی بمانیم مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصلاح طلب و اصول گرا مطرح نیست و این انقلاب است که مهم است.

علیزاده مطالبات مقام معظم رهبری را مطالبات جبهه مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: نیازمند به ساختار منسجم هستیم و باید دولت انقلابی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار