کد خبر : 104566
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402- 41: 21

دادستان بندرانزلی:

هیچ مماشاتی با مرتکبین جرائم انتخاباتی صورت نگرفت

هیچ مماشاتی با مرتکبین جرائم انتخاباتی صورت نگرفت

دادستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه انتخابات سالم و پرشور در سایه رعایت قانون محقق می شود، گفت: همه ملزم به رعایت قوانین در عرصه انتخابات هستیم.

به گزارش گیلانستان، اکبر سبحانی عصر امروز جمعه ۱۱ اسفندماه در گفت‌وگویی اظهار کرد: از صبح امروز و با آغاز رسمی رای گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات پرشور و در سطح شهرستان بندرانزلی با حضور دست اندرکاران در حال برگزاری است.

 

وی افزود: دادستانی و قضات کشیک در برخورد با جرائم احتمالی انتخابات در چارچوب قانون با رعایت بی طرفی کامل پای کار هستند و ضابطین دادگستری نیز بلافاصله دستور قضایی را عملیاتی مینمایند و تاکنون در این خصوص هیچ مماشاتی با مرتکبین جرائم انتخاباتی صورت نگرفته است.

 

سبحانی با تاکید بر اینکه همه این اقدامات برای تامین امنیت و مشارکت حداکثری و رقابت سالم در عرصه انتخابات است، گفت: برخی افرادی که مرتکب جرائم انتخاباتی شدند با تذکر از وقوع جرم پیشگیری بعمل آمده و تعدادی از مجرمین نیز تحت نظر قرار گرفتند و برخی با اخذ تامین متناسب کیفری توسط قاضی محترم کشیک آزاد شدند.

 

دادستان شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: آنچه در عرصه انتخابات حائز اهمیت است، مشارکت مردم همچنین رقابت کاندیداها باید به موجب قانون و در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار