کد خبر : 105236
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403- 20: 6

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان:

ورود خودرو به گیلان از مرز ۴۰۰ هزار گذشت

ورود خودرو به گیلان از مرز ۴۰۰ هزار گذشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی گیلان از ورود بیش از ۴۰۰ هزار خودرو به این استان در فاصله زمانی ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش گیلانستان، ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات آماری ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پرداخت و اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری تعداد خودروهای وارد گیلان شده از مرز ۴۰۰ هزار خودرو گذشت.

 

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از خروج ۲۸۶ هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون و ۹۶۴ هزار نفر از مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند و یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر هم از این استان خارج شدند.

 

جهانی از ثبت اقامت ۳۷۰ هزار نفر _ شب در گیلان خبر داد و بیان کرد: این آمار نسبت به مات مشابه سال گذشته ۱۱.۷۷ درصد کاهش داشته است.

 

وی از اقامت ۱۷۴ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: این افراد دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری و چینی هستند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از بازدید افزون بر ۴۵ هزار نفر از اماکن گردشگری و تاریخی این استان خبر داد و اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۷.۲۷ درصدی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار