کد خبر : 103768
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402- 18: 10

سردار مهدی کاظمی‌پور:

وزیر جهادکشاورزی اگر قادر به رفع دغدغه برنجکاران نیست استعفا دهد

وزیر جهادکشاورزی اگر قادر به رفع دغدغه برنجکاران نیست استعفا دهد

جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: چگونه پایتخت نشین ها در کوهها و مزارع ویلاها می سازند و کسی جلودارشان نیست؟!

به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی‌پور در نشست با جمعی از کشاورزان خشکبیجار و لشت‌نشا با بیان اینکه رنج برنج برای مسئولان ملموس نیست، گفت: اگر مسئولان کشاورزی دولت، یک ساعت در مزارع کارکنند نگاهشان نسبت به برنج تغییر جدی می‌کند و هرگز سرنوشت برنج ایرانی را با واردات بی‌رویه برنج خارجی به بدبختی سوق نمی‌دهند!

 

وی با تاکید بر اینکه نخستین بحث در امنیت، امنیت غذایی است، افزود: آقایان دولت و مجلس، برنجکاران شمالی در دریای وعده‌های شما غرق شدند.

 

عضو سابق کارگروه اقتصاد مقاومتی گیلان تصریح کرد: نیاز برنجکاران این استان اورژانسی است و باید به وضعیت برنجکاران رسیدگی عاجل کرد.

 

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مگر در خواب زمستانی هستند و متوجه اوضاع ناخوش کشاورزان برنجکار نیستند، افزود: وزیر جهادکشاورزی اگر قادر به رفع دغدغه برنجکاران نیست استعفا دهد.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورز گیلانی با قوانین جدید تغییر کاربری حق ساختن یک خانه در زمینش برای فرزندش را ندارد گفت: مسئولان پاسخ دهند که چگونه پایتخت نشین ها در کوهها و مزارع گیلان ویلاها می سازند و کسی جلودارشان نیست؟! زورتان فقط به کشاورز می‌رسد و در برابر باندهای قدرت و ثروت ساکتید!

 

جانشین سابق سپاه گیلان با بیان اینکه بیش از پیش نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم، تاکید کرد: پوشیدن کت و شلوار و گرفتن ژست از آفت‌های جهادی‌گری است و با آن منافات دارد!

 

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اقتصاد گیلان کشاورزی است، گفت: ۳۰ درصد اشتغال گیلان کشاورزی است و این آمار با سیاستهای غلط در حال کاهش است.

 

وی با اشاره به وضعیت چای و زیتون و مرکبات نیز خاطرنشان کرد: کشاورزان، باغداران و دامداران گیلانی وضعیت معیشتی خوبی ندارند و باید به دادشان رسید.

 

سردار کاظمی‌پور با خطاب قرار دادن مسئولان گیلان خاطرنشان کرد: گیلان را به قبرستان کارخانه های بزرگ تعطیل شده تبدیل کردید حداقل کشاورزی را معدوم نکنید!

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار