کد خبر : 92709
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402- 07: 14

مدیرعامل توزیع برق گیلان:

پرمصرف‌های برق نقره داغ می‌شوند/ رفتار هوشمندانه گیلانی‌ها در مدیریت مصرف

پرمصرف‌های برق نقره داغ می‌شوند/ رفتار هوشمندانه گیلانی‌ها در مدیریت مصرف

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به رفتار هوشمندانه گیلانی‌ها در مدیریت مصرف گفت: پر مصرف‌های برق نقره داغ می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی مهدی زاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران اظهار کرد: عمق نگاه مدیریت مصرفی وزارت نیرو در سال جاری تغییر کرده است.

 

وی با اشاره به آغاز نهضت مدیریت مصرف انرژی از سال گذشته افزود: برای استحکام بخشی و عمق بخشی به مدیریت مصرف بسته‌های تشویقی قوی‌تری برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی مطالبه جدی وزارت نیرو است، گفت: کسانی که بتواند مطابق با الگوی مصرف حرکت کرده و مصارف خود را بویژه در حوزه برق کاهش دهند از ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

 

مهدی زاده با تاکید بر اینکه پرمصرف‌های برق نقره داغ می‌شوند، اضافه کرد: با نصب کنتورهای هوشمند برای مشتریان پرمصرف، ضمن رؤیت پذیری و کنترل، اقدام به محدودسازی و یا قطع برق خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه پرمصرف‌های حوزه برق در اتاق پایش کنترل می‌شوند، افزود: افزایش دما و مصرف منجر به افزایش پیک بار مصرف می‌شود.

 

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به خروج چندین نیروگاه برق آبی از مدار بیان کرد: تلاش ما این است که از این بحران تابستان داغ با موفقیت عبور کنیم.

 

مهدی زاده با اشاره به نقش مشارکتی مردم در مدیریت مصرف برق اضافه کرد: سال گذشته مردم گیلان در حوزه مصرف برق هوشمندانه رفتار کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه هدف وزارت نیرو حذف خاموشی در بخش خانگی است، افزود: مدیریت بار اصلی ترین هدف وزارت نیرو و فعالین صنعت برق کشور و گیلان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار