کد خبر : 97862
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402- 49: 19

استاندار گیلان تاکید کرد؛

پروژه‌های نیمه تمام گیلان طی ۲ ماه آینده تکمیل شود

پروژه‌های نیمه تمام گیلان طی ۲ ماه آینده تکمیل شود

استاندار گیلان نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا ۲ ماه آینده تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری در گیلان، اظهار کرد: تکمیل چهار پروژه آزاد راه، راه آهن، پسماند و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان سیل آستارا در اولویت قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی و اهتمام دستگاه‌ها در اتمام پروژه‌های مهم گیلان، افزود: نحوه عملکرد و روند پیشرفت پروژه‌ها به مردم گزارش شود.

 

استاندار گیلان با تاکید لزوم تعریف مرحله‌ای پروژه‌های گیلان، افزود: عملکرد پیمانکاران در روند اجرای پروژه به صورت جدی مورد واکاوی قرار گرفته و ترمیم و بازسازی پل‌های فرسوده گیلان نیز در اولویت قرار گیرد.

 

استاندار گیلان از اتمام پروژه‌های دارای ۸۰ درصد استان در ۲ ماه آتی خبر داد و اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت نظیر راه آهن، آزاد راه، جاده سنگر به سیاهکل، پل اسالم و میدان گیل، ظرف ۲ ماه آینده یک تکلیف مهم است.

 

عباسی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ تخصیص اعتبارات سفر دوم هیئت دولت به گیلان به جذب اعتبارات سفر دور اول، بیان کرد: دستگاه‌ها در مدت باقیمانده در جذب اعتبارات ممارست بیشتری داشته باشند و کوتاهی در این بهش از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار