کد خبر : 93629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402- 05: 22

فرمانده انتظامی صومعه سرا:

پزشک قلابی پوست و مو در صومعه سرا دستگیر شد

پزشک قلابی پوست و مو در صومعه سرا دستگیر شد

فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمب مطب پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر وهاب‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، یک مطب پزشکی غیرمجاز را که در آنجا بدون مجوز به شهروندان خدمات زیبایی ارائه می‌شد، شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه پلیس پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، یک خانم بدون هیچگونه مدارک پزشکی خود را متخصص پوست و مو معرفی و در حال فعالیت است.

 

سرهنگ وهاب زاده از دستگیری متهم ۳۳ ساله و معرفی وی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: با همکاری کارشناسان علوم پزشکی و هماهنگی قضائی، مطب غیرمجاز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

 

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری و مقابله با جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

سرهنگ وهاب‌زاده ادامه داد: شهروندان برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار