کد خبر : 36257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398- 30: 11

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان:

پویش«سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » در گیلان برگزار می‌شود

پویش«سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » در گیلان برگزار می‌شود

پارسا از برگزاری طرح «پویش سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » خبرداد و افزود: این طرح به‌منظور ارتقا سواد رسانه‌ایی عموم مردم به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان «مهدی پارسا» به اهمیت سواد رسانه‌ایی در جامعه امروز که عصر اطلاعات و جنگ رسانه‌ای است اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت مساجد در حوزه رسانه بهره لازم گرفته شود زیرا مساجد به‌عنوان یک رسانه تاثیرگذار همواره پایگاهی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان ادامه داد: بدین منظور پویش «سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و به‌منظور ارتقا سواد رسانه‌ایی عموم مردم به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

 

وی حضور خبرگزاری شبستان و کانون‌های مساجد در کنار بسیج رسانه را موجب پویای این طرح دانست و افزود: جامعه امروز نیازمند سواد رسانه‌ای است و باید علم بهره‌گیری مناسب از ابزار نوین اطلاعاتی را فرا گرفت.

 

پارسا با تاکید بر شناسایی آسیب‌های حوزه مجازی تهدید کننده جامعه گفت: پویش سواد رسانه‌ایی با محوریت مسجد می‌تواند آسیب‌ها و چالش‌های جامعه را از بین برده و امنیت اجتماعی را پایدار کند.

 

وی بر جریان‌سازی رسانه‌ایی در مسیر انقلاب تاکید کرد و گفت: باید گفتمان ایجاد کرده و در مسیر تحقق گفتمان انقلاب حرکت کنیم.

 

پارسا با بیان اینکه در جنگ تمام عیار رسانه‌ایی قرار داریم خاطرنشان کرد: امروز قدرت اقتصاد و قدرت رسانه تعیین کننده قدرت و سیاست کشورهاست و باید حوزه رسانه در جامعه تقویت شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار