کد خبر : 96709
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402- 47: 19

قهرمان سابق کشتی جهان:

پیاده روی اربعین فرصت طلایی برای خودسازی است

پیاده روی اربعین فرصت طلایی برای خودسازی است

قهرمان سابق کشتی جهان با تاکید بر لزوم مشارکت جامعه ورزشی در همایش تاریخی اربعین گفت: پیاده روی اربعین فرصت طلایی برای خودسازی است.

به گزارش گیلانستان، فردین معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور و شرکت در پیاده روی اربعین افتخاری بزرگ برای هر فرد است از اینکه توفیق پیاده روی اربعین در کربلا را دارم بسیار خوشحالم.

 

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین نمایش عظیم آزادگی است، افزود: حضور میلیونی مردم از نقطه نقطه جهان نشان دهنده پژواک صدای آزادگی عاشورا و قیام امام حسین (ع) است.

 

این پهلوان گیلانی کشتی با اشاره به سختی‌ها و مشقت‌های پیاده روی اربعین بیان کرد: صحنه‌های تاریخی و تکرار نشدنی در پیاده روی اربعین خلق می‌شود که تمام سختی‌های مسیر را به تجربه‌ای شیرین تبدیل می‌کند.

 

معصومی با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف بویژه جامعه ورزشی در پیاده روی اربعین، اضافه کرد: ورزشکاران و جامعه ورزشی باید پیشگام در پیاده روی اربعین باشند و برای توفیقات بیشتر در صحنه‌های ورزشی از ارباب رئوف کربلا مدد بگیرند.

 

وی، قهرمانان ورزشی را الگوهای مؤثر جامعه برشمرد و افزود: نگاه عموم جامعه زوم به عملکرد رفتاری و گفتاری جامعه ورزشی است و لذا باید در این بخش بسیار دقت کنند.

 

این پیشکسوت کشتی با بیان اینکه پیاده روی اربعین فرصت طلایی برای خودسازی است، گفت: پیاده روی اربعین رزمایش سیاسی، اجتماعی، دینی و اعتقادی است و در کنار این کارکردها، جنبه خودشناسی و خودسازی دارد.

 

قهرمان سابق کشتی جهان با اشاره به تلاش دشمن در کمرنگ جلوه دادن ابعاد گسترده همایش اربعین، اضافه کرد: پیاده روی و اجتماع اربعین نقطه اشتراک وحدت جامعه بشریت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار