کد خبر : 64998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400- 44: 18

پیام تسلیت ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام کشور درپی عروج آسمانی سردار حق بین

پیام تسلیت ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام کشور درپی عروج آسمانی سردار حق بین

.

به گزارش گیلانستان، ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام کشور درپی عروج آسمانی سردار حق بین پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
در کمال تأسف و تأثر خبر عروج آسمانی سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج محمد علی حق بین واصل شد.
سردار محمد علی حق بین از جمله رویش هایی بودند که امام خمینی ره در آغاز نهضت اسلامی در سال ۱۳۴۲ آنان را سربازان در گهواره خود خواندند و در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به رشد و شکوفایی رسیدند.
او و یارانش در لشکر ۱۶ قدس گیلان در دوران دفاع مقدس حماسه های ماندگاری آفریدند. با کوله باری از تجربه پس از دوران دفاع مقدس در برقراری امنیت و پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای از پای ننشتند و در جای جای ایران اسلامی به پاسداری از انقلاب اسلامی مشغول شدند. شرق و غرب و جنوب ایران عزیز هنوز یادگارها از او و یاران شهیدش دارد.
بی تابی او در پاسداری از حریم حرم حضرت زینب س در برابر کفر و جهل و نفاق آوازه ای بلند دارد و در رثای آن همین بس که سردار دل ها، شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی در جریان آزادسازی حصر نبل و الزهراء او و یارانش را شکننده درب چهار ساله خیبر دانستند و بر همت و غیرتشان درود فرستادند.
سردار حق بین در کنار مبارزات نظامی همواره و همیشه توجهی خاص به امور فرهنگی و رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند. مسئولیت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان لنگرود و عضویت هیأت امناء رزمندگان اسلام استان گیلان برای او سنگری برای جهاد فرهنگی در پشت جبهه بود که همواره به آن مباهات می کرد.
بر خود فرض می دانیم عروج روحانی سردار جانباز و رشید سپاه اسلام حاج محمد علی حق بین را به ساحت حضرت ولیعصر عج و نائب برحقشان امام خامنه ای، خانواده مکرم و معزز سردار و عموم امت شهید پرور گیلان تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی علو درجات معنوی برای ایشان مسئلت نمائیم.
ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار