کد خبر : 71066
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400- 32: 14

نائب رئیس شورای شهر رشت:

چرا انقلابی بودن را فقط در خط و مشی خودتان ترسیم می‌کنید؟!

چرا انقلابی بودن را فقط در خط و مشی خودتان ترسیم می‌کنید؟!

نائب رئیس شورای شهر رشت گفت: چرا انقلابی بودن را فقط در خط و مشی خودتان ترسیم می‌کنید؟!

به گزارش گیلانستان، مجید عزیزی نائب رئیس شورای شهر رشت در پاسخ به منتقدان شهردار منتخب مطالبی در صحن علنی شورا بیان نمود که گزیده هایی از آن در زیر آمده است:

آیا افراد را از دایره انقلاب دور کردن هنر است؟

امیدوارم مهندس علوی با تدبیر مدیریتی و تجربه دانشی و با کمک نیروی‌های انقلابی چشم‌انداز روشنی را برای رشتوندان به تصویر بکشد.

برخی‌ها با اتهام زنی آگاهانه و عامدانه یا از روی ناآگاهی با ایجاد تفرقه و شکاف بین اعضای شورا در صدد تضعیف ارکان شورا و برهم زدن آرامش، اتحاد و تمرکز اعضای شورا هستند.

با این اقدامات تفرقه افکنانه به گمانم در تلاش هستند تا زمان بیشتری را برای ماندن در فضای سیاسی استان برای خود فراهم سازند.

چرا این افراد در انتخاب اول اعضای شورا نقدی نداشتند و حتی استقبال کردند؟ مگر اینکه تصور کنیم انتخابی که تضمین کننده منافع آن‌ها باشد بدون هیچ نقدی و آرمان‌خواهی موافق و همراه همسو خواهند بود!

آن‌ها باید بدانند که شورای ششم مستقل بوده و خواهد ماند و خود را درگیر با اشخاص و طیف‌ها نخواهد کرد.

چرا انقلابی بودن را فقط در خط و مشی خودتان ترسیم می‌کنید؟ آیا افراد را از دایره انقلاب دور کردن هنر است؟

امروز جوان‌های ما از نسل اول انقلاب انتظار دارند که با اعلام بازنشستگی، مدیریت فضای سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی را به نسل بعد از خود یعنی جوانان تحصیلکرده و با دانش و با بصیرت بسپارند و با شناخت موقعیت حساس کشور تجربیات خود را با بودن در کنار آن‌ها منتقل کنند

کاش این مدعیان انقلاب‌گری فرمایشات گوهربار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی رفتار و عمل خود قرار دهند که معتقد بودند با متهم کردن و برچسب زنی‌های سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی تنها میدان خدمت را خالی می‌کنیم و جوانان را دلسرد

در پایان انتظار است به جهت حفظ وحدت و همچنین تقویت جریان انقلابی و در راستای منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب، عرصه مدیریت سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور را به نسل بعد از خود به خصوص جوانان با اراده، با بصیرت و آگاه به دانش روز واگذار کرده و با این تصمیم ولایت‌پذیری خود را نمایان کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار