کد خبر : 39828
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398- 37: 19

رئیس بسیج رسانه گیلان:

کاروان خبری گیلان به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد

کاروان خبری گیلان به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از اعزام کاروان خبری این استان به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد و گفت: دو تیم خبری از گیلان به مناطق سیل‌زده گمیشان اعزام شدند.

به گزارش گیلانستان مهدی پارسا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو تیم خبری از استان گیلان شامل خبرنگار، مستندساز، عکاس و گزارشگر به مناطق سیل‌زده گمیشاناستان گلستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هدف از اعزام تیم‌های خبری به گمیشان اطلاع‌رسانی از آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده است، افزود: ۱۴ خبرنگار گلستانی نیز در این طرح مشارکت دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان توسط سپاه قدس استان گیلان، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای سیل‌زدگان گلستان به پایگاه‌های مقاومت مساجد تحویل دهند.

پارسا با تأکید بر اینکه واحدهای مسکونی احداثی به لوازم خانگی نیز تجهیز می‌شود، تصریح کرد: اقدامات سپاه قدس گیلان در مناطق سیل‌زده برای اطلاع عموم توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت هر واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستان تا ۷۵۰ میلیون ریال هزینه نیاز دارد که با کمک مردم این اعتبارات تأمین خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی احداث شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران مهربانی و امدادرسانی برای مناطق سیل‌زده هستند، افزود: کارگاه آموزشی مدیریت خبری بحران به زودی برای اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار