کد خبر : 103905
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402- 40: 0

حجت‌الاسلام معتمد در یادواره شهدای پیربازار:

کاندیداهایی که افکار حزبی دارند به درد مردم نمی‌خورند/ اگر نمایندگان با دولت همراه نباشند مشکلات کشور حل نمی‌شود

کاندیداهایی که افکار حزبی دارند به درد مردم نمی‌خورند/ اگر نمایندگان با دولت همراه نباشند مشکلات کشور حل نمی‌شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر به کسانی رای داده شود که با دولت انقلابی همراه نباشند در نهایت دعوای مجلس و دولت راه می‌افتد.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد شامگاه پنجشنبه در یادواره ۸۶ شهید پیربازار و حومه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: شهدا اسوه‌های برتر و الگوهای عظیم هستند و پیام‌ها و درسهای دفاع مقدس را باید به جوانان منتقل کنیم.

 

مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مدیریت دفاع مقدس در اداره کشور به کار گرفته نشد، خاطرنشان کرد: در این سال‌ها برخی دولتمردان به بهانه‌های مختلف نگذاشتند مدیریت دفاع مقدس وارد مدیریت اداره کشور شود.

 

وی با اشاره به اینکه جدا شدن از میدان حق یعنی ورود به جبهه باطل، تصریح کرد: دشمنان می گویند ایران طوری قواعد بازی را طراحی می‌کند که ما هر کاری می‌کنیم ولی باز به تقویت ایران و انقلاب اسلامی منجر می شود.

 

حجت الاسلام معتمد با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم گرد و غبار فتنه، ما را از خط رهبری و جبهه حق جدا نکند، گفت: افراد شاخصی در این نظام داشتیم ولی چونکه از بصیرت لازم برخوردار نبودند، هیچ وقت از آنان به نیکی یاد نمی‌شود.

 

وی انتخابات را شب قدر سیاسی تعیین سرنوشت ملت ایران و همه آزاده‌خواهان دنیا دانست و افزود: فقط رای دادن کافی نیست، بلکه باید به تکلیف نیز عمل کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه گیلان اسوه‌های برتری دارد که باید الگو باشند، اظهار داشت: مردم به افرادی رای دهند که ویژگی های شهید ابوالحسن کریمی دادستان شهید استان را داشته باشند. بصیرت اقتضا می‌کند به کسی رای داده شود که مخالف فساد، تبعیض و بی‌عدالتی باشد.

 

وی با بیان اینکه افراد امانتدار باید راهی مجلس شوند، خاطرنشان کرد: آنانی که افکار حزبی دارند به درد مردم و مجلس نمی‌خورند و اگر به کسانی رای داده شود که با دولت انقلابی همراه نباشند در نهایت دعوای مجلس و دولت راه می‌افتد و ضرر اصلی متوجه مردم شده و مشکلات کشور نیز حل نخواهد شد.

 

حجت الاسلام معتمد با تاکید بر اینکه به آنانی که به شهدا و استخوان‌های مبارک شهیدانمان بی حرمتی کردند نباید رای داد، گفت: افرادی باید نماینده مردم شوند که در مقابل تحریم و سلاح دشمن بایستند و نترسند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار