کد خبر : 95761
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402- 28: 18

نماینده ولی فقیه در گیلان:

کشف حجاب جزو طرح های دشمن است/ لزوم انجام کار ایجابی در خانه و مهدکودک‌ها

کشف حجاب جزو طرح های دشمن است/ لزوم انجام کار ایجابی در خانه و مهدکودک‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کشف حجاب جزو طرح های دشمن است، گفت: بعضی از افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شوند، فریب خورده‌اند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با برخی رؤسای دانشگاه‌های استان با موضوع راهکارهای زیست عفیفانه اظهار کرد: قدرت‌های زور و سلطه برای دستیابی به منافع خود به‌دنبال ستیز با جبهه حق، شبهه‌افکنی و پررنگ کردن نقاط سیاه بوده‌اند.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه معاویه نیز افرادی را برای شبهه‌افکنی علیه دین گماشته بود، افزود: با مراجعه به قرآن و سنت اهل‌بیت (ع) می‌توان به تمام شبهات در طول تاریخ پاسخ داد البته امروز یک انسان عادی هم می‌تواند به بسیاری از شبهات پاسخ دهد.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تأثیرات شگرف انقلاب اسلامی برای جوامع بشری تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی، نظامی، اقتصادی، جغرافیایی و مدیریتی بشر را دچار تحول کرد و این موضوع برای سلطه‌جویان قابل پذیرش نبود.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز ابزارهای لازم برای دانش‌افزایی وجود دارد و باید از این ابزارها استفاده کرد، اضافه کرد: انسان در هر قسمتی می‌تواند دست به نوآوری بزند.

 

وی اهمیت کار جهادی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه کار علمی و نوآوری بسیاری از علما و دانشمندان در طول تاریخ ثمره کار جهادی آنان بوده است، افزود: بدون کار، جهاد و تلاش، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه به کار ایجابی و سلبی در زیست عفیفانه تصریح کرد: کار ایجابی باید در خانه و مهدکودک‌ها انجام شود؛ امروز بسیاری از کشورها از جمله کشور ژاپن در این حوزه کار می‌کنند و حتی از کتاب‌های آموزشی شیعه نیز در این بخش بهره می‌گیرند.

 

آیت‌الله فلاحتی کشف حجاب را جزو طرح‌های دشمن دانست و بیان کرد: بعضی از افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شوند، فریب خورده‌اند و لذا در راستای اجرا کردن طرح‌ها از تبلیغ چهره به چهره نیز نباید غافل شد و اما در بخش سلبی هم با ۲ گروه سردستگان و معاندان مواجه هستیم که با سردستگان باید برخورد سلبی شود و این افراد در دانشگاه‌ها هم باید شناسایی شوند.

 

امام جمعه رشت ادامه داد: استادی که در کلاس حضور پیدا می‌کند و از نظام اسلامی حقوق می‌گیرد باید خودش پایبند به ارزش‌ها باشد و به دانشجو تذکر دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار