کد خبر : 99177
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402- 47: 13

کشف خودروی مسروقه کمتر از یک روز در بندرانزلی

کشف خودروی مسروقه کمتر از یک روز در بندرانزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف یک دستگاه خودرو پراید مسروقه طی یک روز و دستگیری ۲ نفر سارق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با بیان اینکه سرقت از اصلی‌ترین مولفه‌هایی است که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و احساس مسؤولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند، گفت: راننده پراید به محض مشاهده ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شدند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران پلیس حاضر در صحنه با ایجاد ترافیک مصنوعی، خودرو توقیف و راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه افراد دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند که خودرو پراید را به سرقا برده بودند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیسی به بزه انتسابی اقرار کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه از متهمان و تحویل آن به مالباخته بیان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات بازدارنده و پرهیز از پارک وسایل نقلیه خود در معابر فاقد روشنایی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار