کد خبر : 41457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398- 02: 17

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان:

گشت‌های ویژه گیلان به عرضه کالاهای اساسی ویژه ایام محرم نظارت می‌کنند

گشت‌های ویژه گیلان به عرضه کالاهای اساسی ویژه ایام محرم نظارت می‌کنند

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان از اجرای طرح ویژه ماه محرم با هدف کنترل قیمت‌ها خبر داد و گفت: نحوه عرضه کالاهای اساسی و قیمت‌گذاری ویژه ایام محرم زیر ذره‌بین گشت‌های نظارتی گیلان قرار دارد.

به گزارش گیلانستان سید ابراهیم سیدزاده با بیان اینکه اجرای طرح گشت‌های نظارتی ویژه ایام محرم توسط اداره بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: این طرح با هدف کنترل قیمت‌ها، تثبیت شرایط بازار و عرضه کالاهای اساسی در استان اجرا می‌شود.

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه طرح ویژه ماه محرم در سنوات گذشته نیز اجرایی می‌شد عنوان کرد: با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت بسیاری از کالاها به ویژه اقلام اساسی از ابتدای امسال تاکنون، اتاق اصناف گیلان و واحد بازرسی آن بر نظارت مستمر بر روی نحوه عرضه این اجناس تأکید زیادی دارند.

سیدزاده از همکاری مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف برای اعمال گشت‌های نظارتی خبر داد و ابراز داشت: در خلال بازرسی‌ها و گشت‌های انجام شده، بازرسان در صورت مشاهده گران‌فروشی و تخطی از قیمت‌های مصوب با متخلفان مربوطه برخورد می‌کنند.

وی از تقارن اجرای طرح ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به این موضوع یاد شده، اتاق اصناف مرکز گیلان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی استان با جدیدت تمام و به صورت مشترک گشت‌های نظارتی خود را در این ایام برای کنترل بازار برگزار می‌کنند.

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان عرضه برخی کالاهای اساسی پرمصرف ایام ماه محرم را با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: برای رفاه حال مردم و توزیع کالاهای مورد نیاز با قیمت‌های عادلانه، طرح ویژه ماه محرم همه ساله در سطح کشور و استان گیلان اجرایی می‌شود.

سیدزاده اقلامی که در طرح ویژه ایام محرم عرضه می‌شود را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح ویژه ماه محرم چندین گروه کالایی را شامل می‌شود که انواع مواد غدایی نظیر مرغ، پروتئین، گوشت، خواروبار نظیر برنج، روغن، رب گوجه، چای، قند و شکر، سیب‌زمینی، پیاز و ظروف یکبار مصرف از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار