کد خبر : 38992
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398- 31: 17

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان خبر داد:

گیلان؛ میزبان کاروان خادمان حرم رضوی

گیلان؛ میزبان کاروان خادمان حرم رضوی

مژدهی از حضور خدام رضوی در ۲۱ شهر، بخش و روستای گیلان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه استقبال مردم از کاروان خادمین رضوی پنج‌شنبه(۲۰ تیر) در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان «اسحاق معبود مژدهی» با اشاره به آغاز دهه کرامت و جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» گفت: امسال برای دوازدهمین سال متوالی جشن‌های زیر سایه خورشید در گیلان در حال برگزاری است.

 

مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان با بیان اینکه بیش از سه هزار نقطه از کشور و ۱۵ کشور دنیا میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید» هستند تصریح کرد: استان گیلان از روز گذشته(دوشنبه، ۱۷ تیر) شاهد حضور کاروان خدام رضوی و برپایی جشن‌های دهه کرامت با حضور این خدام است.

 

وی از حضور خدام رضوی در ۲۱ شهر، بخش و روستای گیلان خبر داد و افزود: دیدار با بیماران در بیمارستان‌ها و بیماران خانه‌نشین، دیدار با زندانیان، زیارت گلزارهای شهدا، دیدار با ائمه جمعه و علمای شهر، حضور در جمع مردم و رساندن پیام مهر و محبت امام رضا(ع) به مردم توسط کاروان خدام رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) از مهمترین برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید است.

 

معبود مژدهی با اشاره به استقبال از کاروان خدام رضوی در رشت تصریح کرد: ویژه‌برنامه استقبال مردم از کاروان خادمین رضوی پنج‌شنبه(۲۰ تیر) از میدان شهرداری آغاز و بعد از طی مسافت به سمت میدان صیقلان در حرم مطهر فاطمه اخری پایان می‌یابد.

 

وی تاکید کرد:‌ جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) نیز شنبه( ۲۲ تیر) ساعت ۲۱ در میدان شهرداری برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار