کد خبر : 73509
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400- 20: 14

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س)؛

۱۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد

۱۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ۱۱۵ سری جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان اهدا شد.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان، گفت: ۱۱۵ سری جهیزیه همزمان با میلادت با سعادت حضرت زینب (س) به این نوعروسان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان ادامه داد: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و برخی از لوازم ضروری منزل است.

وی با اشاره به اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است، افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۲۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر تأمین برخی از اقلام جهیزیه، تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بدون بهره در قالب وام کارگشایی به این افراد پرداخت می‌نماید که طی سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اهرابی اضافه کرد: طی هشت ماهه نخست امسال ۸۲۳ نفر از زوج‌های جوان از تسهیلات هدیه ازدواج این نهاد به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره مند شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همراهی حامیان، خیران و دستگاه‌های اجرایی و با اشاره به نقش مهم آنها در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، اظهار کرد: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه‌های لازم برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید و از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

اهرابی اضافه کرد: بیش از هزار زوج تحت حمایت در انتظار دریافت خدمت برای شروع یک زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه هستند که امید است با دستان مهربان و گشایشگر عزیزان نیکوکار، هر چه زودتر این امکان میسر شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار