کد خبر : 73454
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400- 58: 8

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان:

۱۱ داور گیلانی مسابقات قرآن کریم گواهینامه دریافت کردند

۱۱ داور گیلانی مسابقات قرآن کریم گواهینامه دریافت کردند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: گواهینامه ۱۱ داور گیلانی مسابقات قرآن اهدا شد.

به گزارش گیلانستان، محمد مهدی قربانیان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی داوران قرآن در گیلان، اظهار کرد: در این جلسه ضمن امضای میثاق نامه داوران قرآنی، گواهینامه داوران سطح یک تا چهار نیز به آنها ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ۱۱ داور گیلانی قرآن کریم گواهینامه خود را دریافت کردند، ادامه داد: این داوران در سطوح مختلف گواهینامه گرفته و از این پس در مسابقات سراسر کشور می‌توانند به داوری مسابقات قرآن کریم بپردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه داوران سطح یک می‌توانند در مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه و مسابقات ملی دانشجویی قضاوت کنند، افزود: داوران سطح دو نیز در مسابقات قرآن استان‌ها و شهرستان‌های تراز یک سازمان اوقاف و امور خیریه، داوران سطح سه در مسابقات قرآن استان‌ها شهرستان‌های تراز دو سازمان اوقاف و سطح چهار سایر مراحل مسابقات قرآنی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و یگان‌های زیر مجموعه هر یک از نیروهای زمینی، دریایی داوری می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مونا باغبان هنر دوست، سیده زینب تقوی پور و مونا عابدینی در رشته حفظ موفق به اخذ گواهینامه داوری شدند.

قربانیان اظهار کرد: محمود لطفی نیا در رشته لحن، محمد مصطفی پور در رشته حفظ، یوسف ایزدی، امیر صالحی و رضا جامکی در رشته تجوید، جمشید بذر بخش و اکبر طالبی در رشته صوت و محمد مهدی معتمدی در رشته وقف و ابتدا گواهینامه داوری دریافت کردند.

وی اضافه کرد: مرحله دوم این طرح آغاز شده و پس از آزمون کتبی از منابع مرتبط با هریک از رشته‌های پنجگانه داوری، در هفته‌های آتی جلسات شبیه سازی داوری، مصاحبه علمی و کارگاه‌های آموزشی نیز گام به گام و مطابق برنامه اعلام شده از قبل انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان اظهار کرد: از اساتید، نخبگان قرآنی و علاقمندان دعوت می‌کنیم تا در مرحله سوم این طرح که در سال ۱۴۰۱ است، مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار