کد خبر : 38969
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398- 15: 11

فرمانده سپاه فومن:

۱۸۰ نفر از بسیجیان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

۱۸۰ نفر از بسیجیان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

جانباز گفت: پنجم مرداد کاروانی متشکل از ۱۸۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گیلانستان «حمید جانباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثار سبب پایداری در برابر دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پس از انهدام پهباد آمریکایی توسط سپاه، دشمنان در برابر عظمت ملت ایران دچار سردرگمی شده‌اند، افزود: فشارها سبب افزایش همبستگی ملی و خنثی سازی تهدیدات شده است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور یک کار جمعی است و تعلق به نهاد خاصی ندارد گفت: دعوت کننده زائرین به این مناطق، خود شهدا هستند.

جانباز با بیان اینکه پنجم مرداد کاروانی متشکل از چهار اتوبوس و ۱۸۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند تصریح کرد: زائران شهدا از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، ارتفاعات بازی‌دراز، عملیات مرصاد و پادگان ابوذر بازدید به عمل می‌آورند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: آشنايي بسيجيان با رشادت‌ها و ايثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحميلي، بازخواني وصيت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا و آشنايي با نحوه و چگونگي انجام عمليات اين دوران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلي اعزام كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار