کد خبر : 49796
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399- 46: 16

دادستان مرکز گیلان:

۲۸۰۰ زندانی استان مشمول طرح اعطای مرخصی به زندانیان شدند

۲۸۰۰ زندانی استان مشمول طرح اعطای مرخصی به زندانیان شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با اشاره به اجرای طرح اعطای مرخصی به زندانیان گفت: با اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ زندانی در استان گیلان مرخصی گرفتند و به خانه‌های خود بازگشتند.

به گزارش گیلانستان سیدمهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح اعطای مرخصی به زندانیان اظهار داشت: این طرح شامل تمام جرایم نمی‌شود و تنها زندانیانی که مرتکب جرایم خشن نشدند مشمول آن می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه طرح آزادی زندانیان از اسفند سال ۹۸ آغاز شده است خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ زندانی در استان گیلان مرخصی گرفتند و به خانه‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به ایجاد شرایط مناسب در زندان‌های گیلان در پی اجرای این طرح تصریح کرد: مرخصی زندانیان گیلان موجب افزایش میزان جرم در این استان نشد زیرا تنها کسانی که مرتکب جرایم خشن نشده بودند مشمول آن هستند.

فلاح میری به جزئیات بیشتر اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: وثیقه مناسب از زندانیانی که با مرخصی آن‌ها موافقت شد دریافت کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد زیرا تمام اقدامات انجام شده اصولی و طبق قوانین اعمال شده بود.

به گزارش تسنیم، طرح آزادی زندانیان به‌جهت حفظ سلامتی زندانیان واجد شرایط و بهداشت زندان‌ها اجرا شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار