کد خبر : 43693
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398- 31: 11

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۶۶۰ میلیون هزینه تحصیل به دانش آموزان گیلانی تحت پوشش پرداخت شد

۶۶۰ میلیون هزینه تحصیل به دانش آموزان گیلانی تحت پوشش پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۵۵۶ دانش آموز تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۰ میلیون تومان هزینه تحصیل به این دانش آموزان پرداخت شده است.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۵۵۶ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان هستند، اظهار کرد: این تعداد دانش آموزان از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمات تحصیلی یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانش آموزان تحت پوشش است، افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و برنامه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این نهاد خدماتی است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اعزام ۵۵۰ دانش آموز تحت پوشش به اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی، گفت: در هفت ماهه نخست امسال نیز ۱۰۰۰ دانش آموز تحت پوشش به اردوهای درون استانی اعزام شده‌اند.

وی به شرکت ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و آموزشی، تأکید کرد: توجه به ارتقای سطح معنویات دانش آموزان تحت پوشش یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد بوده که در طول سال برای آن برنامه دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار