کد خبر : 102378
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402- 00: 14

۹۰ دهستان گیلان تحت پوشش طرح کالابرگ قرار گرفتند

۹۰ دهستان گیلان تحت پوشش طرح کالابرگ قرار گرفتند

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از ۱۱۳ دهستان موجود در گیلان ۹۰ دهستان تحت پوشش کالابرگ الکترونیکی بوده و تلاش‌ها برای ۲۳ روستای دیگر ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به بهره‌مندی ۹۰ دهستان از کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: از ۱۱۳ دهستان موجود در گیلان ۹۰ دهستان تحت پوشش کالابرگ الکترونیکی بوده و تلاش‌ها برای ۲۳ روستای دیگر ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح در بهمن ۱۴۰۱ تاکنون در این استان ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید کالابرگی انجام شده است، افزود: بیش از هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال آن از اعتبار یارانه‌ای و مابقی نقدی پرداخت شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۱۶ هزار و ۷۳۹ در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: میزان تراکنش انجام شده از زمان اجرای این طرح تاکنون ۳۵۸ هزار و ۴۴۵ مورد بوده است.

 

آقاجانی با بیان اینکه ۸۴۷ فروشگاه، خدمات مورد نیاز مردم در توزیع اقلام اساسی را انجام می‌دهند، افزود:

تعداد فروشگاه‌های خرد که خدمات موردنیاز را به مردم ارائه می‌کنند ۸۴۷ مورد اعلام کرد و داد: مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به ۴۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای استان مایحتاج خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار