کد خبر : 96405
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402- 08: 12

۹ بازیکن به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

۹ بازیکن به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: مسئولان این باشگاه تاکنون با ۹ بازیکن قراراد بستند ضمن اینکه ۲ بازیکن فصل گذشته سپیدرود قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

به گزارش گیلانستان، رادنی دیدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: میثم فردوسی هافبک اسبق سپیدرود با عقد قراردادی دوباره به این تیم پیوست تا در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم کشور، با پیراهن این تیم در میادین فوتبال حاضر شود.

 

وی افزود: میثم فردوسی با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته نخست و سپس لیگ برتر صعود کرد و ۲ سال در لیگ برتر به همراه سپیدرود حضور داشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن چند فصل اخیر فوتبال گیلان بوده و این بازیکن بیش از هشت سال سابقه بازی در سپیدرود را دارد و به جز آن نیز، در تیم های مس کرمان و چوکای تالش به میدان رفته و با چوکا موفق شد تا به لیگ دسته نخست کشور صعود کند.

 

دیدار ادامه داد: همچنین محمدرضا داوری هافبک کویر مقوای تهران نیز به تیم سپیدرود رشت پیوست که این بازیکن ۲۳ ساله، در تیم‌های استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی عضویت داشته و موفق شده امسال با تیمش از لیگ دسته سوم به دسته دوم صعود کند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از پیوستن میلاد پورقلی دروازه بان فصل گذشته داماش به این تیم خبر داد و بیان کرد: پورقلی با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق رسید که این دروازبان سابقه حفاظت از دروازه تیم‌های پاس همدان، خیبر خرم‌آباد، شهرداری یاسوج و پرسپولیس مشهد را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

دیدار اضافه کرد: همچنین صادق صادقی مدافع و هافبک راست ۲۵ ساله اسبق باشگاه سپیدرود که در لیگ دسته نخست و دوم، پیراهن این تیم را بر تن کرده بود با مسئولان سپیدرود به توافق رسید و با این تیم قرارداد منعقد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: صادقی که ۲ فصل گذشته در تیم فوتبال چوکا تالش عضویت داشت، با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته نخست صعود کرد و سابقه حضور در تیم ملوان بندرانزلی را نیز در کارنامه خود دارد.

 

دیدار در ادامه گفت: میلاد پورصف شکن مهاجم سابق سپیدرود نیز دوباره به این تیم برگشت و با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق دست یافت و این مهاجم ۳۴ ساله با این تیم قرارداد امضا کرد.

 

وی افزود: پور صف‌شکن از سپیدرود رشت آغاز کرد و با این تیم در لیگ دسته نخست کشور به میدان و رفت؛ پس از آن در سال ۹۲ از این تیم جدا شد و راهی نساجی مازندران شد که این بازیکن ۲ فصل قبل با تیم مس کرمان در لیگ دسته نخست موفق شد به لیگ برتر صعود کند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدورد رشت اظهار کرد: همچنین نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اتحاد فومن به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد که این بازیکن پست مهاجم و وینگر چپ و راست بازی می کند و سابقه عضویت در تیم سپیدرود را نیز داشته است.

 

دیدار ادامه داد: عرفان شمخالی مهاجم فصل گذشته چوکای تالش نیز با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید و پیراهن این تیم را در فصل جدید بر تن خواهد کرد که این بازیکن به جز چوکای تالش سابقه بازی در شهرداری بندرآستارا را هم در کارنامه خود دارد.

 

وی اضافه کرد: امید قربانی مدافع و هافبک چپ پا با قراردادی به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد که این بازیکن سابقه بازی در لیگ برتر هم دارد، سابقه بازی در تیم‌های ون پارس اصفهان، مس شهربابک، هوادار تهران و البدر بندرکنگ را در کارنامه خود دارد و به همره این چهار تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته نخست صعود کرد.

 

وی بیان کرد: پویا عزیزپور مدافع اهل شهرستان رشت که سابقه پوشیدن پیراهن سپیدرود را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی به تیم سابق خود بازگشت که این بازیکن در پست های دفاع و هافبک کناری بازی می کند و سابقه بازی در تیم های پاس گیلان، داماش، شهرداری آستارا و شهرداری بندرعباس را در کارنامه دارد و موفق شده تا با تیم های شهرداری آستارا و داماش از لیگ دسته دوم به دسته نخست صعود کند.

 

تمدید قرارداد ۲ بازیکن فصل گذشته با سپیدرود

 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدورد رشت همچنین به تمدید قرارداد ۲ بازیکن با سپیدرود اشاره و اظهار کرد: میلاد پورمحسن کاپیتان و مدافع سی و یک ساله سپیدرود رشت و مهیار نوری مدافع وسط این تیم قرارداد خود را سپیدرود رشت تمدید کردند.

 

دیدار گفت: پورمحسن سابقه بازی در لیگ دستهنخست و دوم در تیم‌های سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان، مس کرمان، داماش و چوکای تالش را دارد و همچنین در تیم ملی دانشجویان ایران عضویت داشته است و مهیار نوری ۲۸ ساله اهل رشت در چهار فصل گذشته نیز در سپیدرود حضور داشته و به جز آن در تیم های داماش، ملوان، مس رفسنجان، بادران تهران در لیگ دسته نخست و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته دوم به میدان رفته است.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت به اعضای کادرفنی این تیم نیز اشاره و بیان کرد: مرتضی کرمانی مقدم به عنوان مربی، فرشاد پیوس را در کادرفنی سپیدرود همراهی خواهد کرد و همچنین سهیل حق شناس پیشکسوت باشگاه سپیدرود که از نیم فصل دوم فصل گذشته در کادرفنی سپیدرود حضور داشت، قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

دیدار خاطرنشان کرد: منصور قربانی نیز به عنوان مربی دروازه‌بان ها قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود رشت تمدید کرد، ضمن اینکه مصطفی چراغیان به عنوان مربی بدنساز در فصل جدید به کادرفنی سپیدرود اضافه شد.

 

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۳ ساله، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود که این تیم هم اینک در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار