کد خبر : 66219
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400- 33: 20

از سوی سید علی آقازاده؛

تشریح رسالت شورای راهبردی نیروهای انقلاب گیلان در انتخابات ۱۴۰۰

تشریح رسالت شورای راهبردی نیروهای انقلاب گیلان در انتخابات ۱۴۰۰

سید علی آقازاده گفت: اجماع نیروهای انقلابی رسالت مهم شورای راهبردی در انتخابات است.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده در جلسه هماهنگی شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در این بستر مشارکت سیاسی اظهار کرد: علاوه بر ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید به عنوان دغدغه اعضا در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی های انتخاب درست و راهکارهای اصولی و همچنین انسجام نیروهای انقلاب گفت: یکی از مهمترین مقوله‌های انتخاب نامزدها این است که انتخاب کنندگان از شایستگی‌ها تخصص و عملکرد نامزدها مطلع بوده ت با ارزیابی دقیق انتخاب کنند.

رئیس شورای راهبردی استان گیلان با بیان اینکه در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا لیست واحد نیروهای انقلابی منتشر خواهد شد افزود: در زمان مقتضی ستاد انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری مورد نظر را بطور سراسری درشهرستانها فعال خواهند شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه وحدت جریانات همسو در دستور کاراست چرا که هدف یکی است و همه برای یک هدف در تلاش هستند تصریح کرد: اجماع نیروهای انقلابی، در انتخابات پیش رو یکی از رسالت های مهم شورای راهبردی است لذا امیدواریم تا با اجماع نیروهای انقلاب و فعالیت وحدت محور، نتیجه مورد انتظار تحقق پیدا کند.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار