کد خبر : 104521
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402- 33: 20

با وجود رقبای جدی در انتخابات/

آقازاده ، احمدی و فلاح سه کاندیدای نهایی جریان انقلابی برای انتخابات رشت و خمام

آقازاده ، احمدی و فلاح سه کاندیدای نهایی جریان انقلابی برای انتخابات رشت و خمام

اگر بخواهیم ۳ نامزد با بیشترین تعداد حضور در لیست‌ها را مشخص کنیم، به سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری و مهدی فلاح خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در ایام منتهی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ائتلاف‌ها، احزاب و تشکل‌های مختلفی پس از بررسی‌های لازم در نهایت کاندیداهای مورد حمایت خود را در سطح کشور و استان‌ها به مردم معرفی کردند.

 

برای شهرستان‌های رشت و خمام نیز گروه‌های مردمی و انقلابی هر کدام لیست‌هایی را اعلام نمودند که اگر بخواهیم ۳ نامزد با بیشترین تعداد حضور در لیست‌ها را مشخص کنیم، به سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری و مهدی فلاح خواهیم رسید.

 

این سه کاندیدا خروجی نهایی تمامی ائتلاف‌ها و لیست‌های سیاسی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و… برای جریان انقلابی هستند که عده ای معتقدند علی رغم وجود کاندیداهایی دیگر که هم مومن و انقلابی هستند و هم متخصص در امور، اما از آنجائیکه دارای شبکه سازماندهی شده ستادی در بخش‌ها و روستاها نیستند و رای به این افراد به نوعی رای سوخته محسوب شده و به‌ نفع جریان سیاسی تند جناح مقابل می‌باشد، لذا مومنین و انقلابیون واقعی و دلسوز به آقازاده، احمدی و فلاح رای خواهند داد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار