کد خبر : 77275
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400- 30: 10

حمایت قاطع شهردار از برگزاری تورنمنت بین المللی بوکس در رشت

حمایت قاطع شهردار از برگزاری تورنمنت بین المللی بوکس در رشت

شهردار رشت در دیدار با اعضای هیات بوکس سپاه استان گیلان حمایت قاطع خود از برگزاری تورنمنت بین المللی بوکس ایران و آذربایجان اعلام کرد.

به گزارش گیلانستان، سید امیرحسین علوی در این دیدار که عصر امروز دوشنبه بیست و سوم اسفند برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری در کنار لایحه های حمایتی کمک مالی و معنوی به باشگاه های بزرگ شهر مثل داماش و سپیدرود، ورزش محلات را هم از یاد نبرده است و همین ماه پیش در قالب رسیدگی به محلات کم برخوردار شهر رشت، اولین دوره رقابتهای ورزشی محلات را در مقیاسی قابل توجه و با حضور حداقل ۱۵۰۰ ورزشکار در ۱۵ رشته ورزشی به صورت چند جانبه، فراسازمانی و با مشارکت نهادهای دیگر برگزار کردیم که واقعا بی نظیر بود.

وی افزود: این مهم در راستای رسالت اجتماعی شهرداری رخ داد و جا دارد سال آینده با تجربه ای که از دوره اخیر بدست اورد با نظم و گستره بیشتر و حرفه ای تر برگزار شود.

شهردار رشت با اشاره به رشته پرافتخار بوکس اظهار داشت: گیلان از گذشته در این رشته صاحب کرسی های قهرمانی فراوانی بوده و جا دارد با تلاش بیشتر دست اندرکاران در احیای مجدد آن کوشا باشیم.

علوی ادامه داد: در همین راستا علاقمند هستم در راستای برگزاری رقابت های بین المللی بوکس ایران و آذربایجان هرگونه کمکی از دست شهرداری بر می اید دریغ نکنم تا یک تورنمت بین المللی ابرومند را در رشت میزبان باشیم.

علی علیزاده رییس هیات بوکس سپاه گیلان نیز پیش از سخنان سیدامیرحسین علوی، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های هیات، از حمایت های همیشگی شهردار رشت تقدیر کرد و گفت: از زمان تشکیل هیات بوکس سپاه، همیشه از حمایت های شهرداری بهره مند بودیم.

وی در ادامه از شهردار رشت خواست تا زمینی در مسکن مهر رشت جهت ایجاد فضای روباز برای تمرین و کشف استعداد در اختیار هیات قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار