کد خبر : 17117
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396- 31: 17

به‌طور رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به‌کار خود پایان داد

به‌طور رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به‌کار خود پایان داد

چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با برگزاری ۲۰۰ جلسه و تصویب هزار و ۲۶۴ مصوبه امروز به‌طور رسمی به کار خود پایان داد.

به پزارش گیلانستان، چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با برگزاری ۲۰۰ جلسه و تصویب هزار و ۲۶۴ مصوبه ظهر امروز به‌طور رسمی به کار خود پایان داد.

رئیس دوره شورای اسلامی شهر رشت‌ در همایش تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت اظهار داشت: فرصت خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت برای مسئولان محسوب می‌شود.

مسعود کاظمی با اشاره به اینکه شورا نماد جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلی‌گاه بروز اراده است افزود: تشکیل شورا از روزهای آغازین انقلاب اسلامی مورد توجه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴ دوره از عمر شوراهای اسلامی مردم طعم مشارکت در تعیین سرنوشت خود را به‌درستی احساس کردند گفت: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با ۲۰۰ جلسه و تصویب هزار و ۲۶۴ مصوبه به‌طور رسمی به کار خود پایان داد.

کاظمی جلسات مذکور را در قالب کمیسیون‌های مختلف عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در این دوره از شورا صدها جلسه فنی برگزار شده است افزود: تمامی جلسات در راستای بهبود امور شهری و رفاه حال شهروندان تشکیل شده است.

وی پروژه آب‌های سطحی، لوندفیل سراوان، شیوه نامه سرمایه‌گذاری و افزایش ۴۰۷ درصدی بودجه عمرانی را از عمده اقدامات تاثیرگذار دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت دانست و گفت: در ۴ سال گذشته اعضای شورای شهر رشت تمامی توان خود را در راستای خدمت خالصانه به‌کار گرفتند.

در ادامه این مراسم سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در چهارسال گذشته مسئولیت اعضای شورا همانند یک وظیفه بود اظهار داشت: قانون‌گذاری، نظارت و تعیین شهردار از وظایف خطیر اعضای شورا بوده است.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت شهری محوریت اقدامات اعضای دوره چهارم شورای شهر رشت بود بیان کرد: در این راستا اقدامات مطلوب و تاثیرگذاری در حوزه ایمنی شهروندی در کمیسیون بهداشت و خدمات شهری انجام شده است.

وی تلاش‌های ویژه در کمیسیون‌های فرهنگی، عمران شهری و ترافیک را قابل توجه عنوان کرد و افزود: اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت تلاش کردند تا تمامی توان خود را در سایه وفاق، همدلی، مشارکت و همراهی در راستای توسعه شهری به کار گیرند.

شیرزاد با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته در مشارکت شهروندی در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی، زیست محیطی بی‌سابقه بود افزود: افزایش سرانه فضای سبز، خرید نردبان ۵۵ متری و خرید تجهیزات آتش نشانی از اقدامات ماندگار دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت است.

وی شهر رشت را نیازمند آرامش، همراهی، همدلی و مشارکت در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: فقدان درآمد کافی برای شهر از مهم‌ترین مشکلات شورای شهر رشت است و باید با رونق سرمایه‌گذاری مشکلات مذکور را برطرف کرد.

در این مراسم همچنین یکی از منتخبان پنجمین دوره شورای شهر اسلامی رشت اظهار داشت: امید است اقدامات باقی‌مانده از شورای دوره چهارم در این دوره با همکاری و مشارکت مردم به مرحله عملیاتی برسد.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه مطالبات مردم از مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک عنایت است تصریح کرد: در شورا باید به دور از هر گرایش سیاسی در جهت رفاه حال شهروندان اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید تفکرات سیاسی را وارد شورای پنجم کرد اعلام داشت: اقدامات در راستای تفکرات سیاسی در شورا خیانت به ملت است و باید تنها با استفاده از تجربیات نواقص موجود را برطرف کرد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت هدف اصلی شورا را خدمت، توسعه و سلامت شهری دانست و بیان داشت: باید با تلاش‌های گسترده، شهر رشت را از بن بست خارج کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار