کد خبر : 26974
تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1397- 02: 20

تقدیر از بانوان محجبه گیلانی در نماز جمعه رشت

تقدیر از بانوان محجبه گیلانی در نماز جمعه رشت

همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب از جمعی از بانوان محجبه گیلانی در نماز رشت تقدیر شد.

به گزارش گیلانستان، همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب ظهر امروز با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان از جمعی از بانوان محجبه گیلانی در نماز جمعه رشت تقدیر به عمل آمد.

وضعیت نامناسب عفاف و حجاب حاکم بر کشور بر کسی پوشیده نیست و انجام چنین اقداماتی می‌تواند زمینه‌ساز تشویق بانوان به رعایت حجاب اسلامی باشد.

همچنین همزمان با تقدیر از این بانوان بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط یکی از بانوان عضو این مجموعه قرائت شد.

بانوان محجبه و بسیجی گیلان اصلی‌ترین راهکار مقابله با بدحجابی را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانستند و از مسئولان فرهنگی گیلان خواستند تا در راستای رفع این معضل فرهنگی اقدام کنند.

این بانوان گیلانی از مسئولان صدا وسیما و آموزش و پرورش خواستند تا به وضعیت حجاب در مدارس و دانشگاه‌‌ها رسیدگی کرده و همچنین در فیلم‌ها و سریال‌ها حجاب اسلامی صحیح را به مردم معرفی کنند.

بانوان بسیجی گیلان خواستار بازگشایی فروشگاه‌هایی عرضه‌کننده پوشاک اسلامی در استان گیلان شدند و همچنین از اصحاب رسانه خواستند تا پیامدهای بی‌حجابی را در جامعه تبیین کنند.

بانوان محجبه گیلانی با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب در سواحل گیلان از مسئولان انتظامی استان گیلان خواستتن تا با استفاده از امر به معروف با افراد بدحجاب مقابله کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار