کد خبر : 12991
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396- 55: 9

پشتوانه اصلی نظام اسلامی حضور مردم در صحنه انقلاب است‌

پشتوانه اصلی نظام اسلامی حضور مردم در صحنه انقلاب است‌

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت گفت: حضور ملتی آگاه، بیدار و بصیر در صحنه انتخابات یکی از مقوله‌های اصلی امنیت کشور ما است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام باقری در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خون‌های فراوانی ریخته و ایثارگری‌های بی‌شماری برای استقرار  و  حفظ کشور و نظام اسلامی صورت گرفت تا ما امروز شاهد این امنیت بی‌نظیر در منطقه و جهان باشیم.

وی با طرح این سئوال که آیا شرکت در انتخابات تاثیری در ایجاد امنیت برای کشور دارد یا نه گفت: شرکت در انتخابات تاثیر مستقیمی در امنیت کشور دارد و حضور ملتی آگاه ، بیدار ، بصیر و در صحنه انتخابات یکی از مقوله‌های اصلی امنیت کشور ماست.

باقری با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: عقبه و پشتوانه نظام ما ملت ایران است و اگر مردم شجاع در انتخابات پیش رو حضور پرشور داشته باشند خیلی از توطئه‌ها از بین خواهد رفت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا‌ اظهار داشت: حضور در صحنه انقلاب دشمن را متوجه این مهم خواهد کرد که ملت پشت سر نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر واجب بودن حضور در انتخابات بیان داشت: مقوله انتخابات برای ما امنیت می‌آورد و اگر می‌خواهیم این اقتدار برای ما باقی بماند باید در انتخابات پیش‌رو حضور گسترده داشته باشیم.

باقریخاطرنشان کرد: حضور در انتخابات مشت محکمی است بر دهان استکبار و حمایتی است از کسانی که در گذشته، بی‌ادعا برای ایجاد امنیت و  آزادی ملت ایران از جان خود گذشتند و موجب اقتدار نظام اسلامی شدند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار