کد خبر : 13197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396- 34: 16

۲۲۰۰ میلیون تومان در صندوق ذخیره فرهنگیان به تاراج رفته است

۲۲۰۰ میلیون تومان در صندوق ذخیره فرهنگیان به تاراج رفته است

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه خیلی از مسائلی که از سوی دولت مطرح می‌شود دروغ است گفت: در دولت مستقر به‌میزان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان از سرمایه فرهنگیان به تاراج رفته است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد شامگاه در تجمع مردمی ائتلاف حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف در پیاده‌راه فرهنگی رشت اظهار داشت: جوانان همیشه در همه عرصه‌ها میدان‌دار انقلاب بوده و هستند و کارهای بزرگ به‌دست جوانان انجام می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه معنای انقلابی، آن تعریفی که در ذهن مردم ترسیم می‌کنند نیست گفت: ما از سال ۵۷ رفتار این آقایان را در خیابان‌ها دیده‌ایم و مردم با حضورشان در ورزشگاه شهید عضدی رشت ثابت کردند که از کاندیدایی که انقلابی است و شعارش انقلابی است حمایت می‌کنند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تبلیغات مسمومی که در شهر به راه انداخته‌اند و حرکت‌هایی که انجام می‌دهند تا بین مردم و انقلاب فاصله بیندازند دروغ است افزود: من رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیانی هستم که در دولت مستقر به‌میزان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان آن به تاراج رفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ‌ابراز داشت: خیلی از مسائلی که از سوی دولتیان مطرح می‌شود دروغ است و رئیسی اسناد و مدارکی دارد که اخلاق حکم می‌کند در رقابت انتخاباتی این مصلحت‌ها رعایت شود و سکوت کند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری جوانان درد ما است و دولت کار و کرامت جز وفاداری و دوستی با مردم و جز اینکه بتوانند به مردم خدمت کنند هدفی ندارد خاطرنشان کرد: سالانه بیش از ۱۸ میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می‌شود و من از دولت می‌پرسم پس در این چهار سال چه کردید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به اینکه فقط ۱۱ کیلومتر از آزادراه رشت قزوین باقی مانده بود و تنها ۳ کیلومتر در طی این چهار سال ساختید افزود: بسیاری از کارها و طرح‌ها همچون حمل و نقل شهری روی زمین مانده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه با دیدن و مقایسه ستادهای انتخاباتی رئیسی و روحانی متوجه می‌شوید مجلل‌ترین ستادها متعلق به روحانی است اظهار داشت: این تفاوت نشان می‌دهد دولت رئیسی دولتی مردمی است که می‌خواهد برای مردم کار کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه این روزها شاهد عدم رعایت قوانین در فعالیت ستادها هستیم خواستار توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی استان در روزهای پر التهاب رقابت‌های انتخاباتی شد و گفت: اگر ستادی تجمعی دارد ستاد دیگر نباید به تحریک حامیان کاندیداها مبادرت کند و شما موظف هستید جلوی تخلفات را بگیرید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به اینکه محافظت از امنیت و نظم، وظیفه دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی است خطاب به استاندار گیلان، معاون سیاسی استانداری و فرمانداران استان گفت: اگر در حوزه انتخابات تخلف کنید با همین مردم جلوی شما را می‌گیریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار