کد خبر : 105347
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403- 49: 12

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد

آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اعزام ۴۵ آتش نشان در پی آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت، گفت: یک باب مغازه در آتش سوخت و بدلیل پشت بام بهم پیوسته ۲ مغازه همجوار آسیب دید که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی شامگاه سه شنبه ۷ فروردین ماه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر سه شنبه هفتم فروردین، اظهار کرد: ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به کوچه‌های تنگ و باریک شهر رشت، افزود: سریعا خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفای اقدام کردند.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره جزئیات آتش سوزی، گفت: یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف دو باب مغازه همجوار بدلیل پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد.

 

مومنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد و آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به موقع خاموش شد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت، وی با تقدیر از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی، خاطرنشان کرد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم بزند اما تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی سبب مهار آتش و جلوگیری از خسارت و حوادث بیشتر شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار