کد خبر : 103561
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402- 50: 10

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

آثار هنرمندان کانون گیلان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد

آثار هنرمندان کانون گیلان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دست‌ آوردهای هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برپا می‌شود.

به گزارش گیلانستان، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه دست آورده‌ای مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با عنوان «از فجر تا هنر» در نگارخانه «آفرینش» این مجموعه فرهنگی در رشت برگزار می‌شود.

 

طی برپایی این نمایشگاه که به منظور آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با توانمندی‌های مربیان مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان و ارائه تصویری روشن‌تر از فعالیت‌های هنری این مجموعه برگزارمی‌شود، مجموعه آثاری در زمینه «طراحی»، «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «تذهیب»، «نگارگری»، «کالیگرافی»، «سفال» و «سرامیک»، در معرض‌دید عموم قرارمی‌گیرد.

 

بر همین اساس بازدید برای عموم رایگان خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه که از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای ۱۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در نگارخانه «آفرینش» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی دایرخواهدبود، بازدید کنند.

 

گفتنی است، ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با شعار «جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار