کد خبر : 22709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396- 51: 2

آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی به نسل جوان منتقل شود

آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی به نسل جوان منتقل شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار «استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی» و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگویی، در آستانه فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر،اظهار کرد:مردم انقلابی و آزاده ایران،شب یازدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ را با آرزوی دیدار چهره نورانی معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و نابودی رژیم فاسق پهلوی و رویای تحقق حکومتی مردمی استوار بر مبانی الهی اسلام به صبح رساندند.

وی با بیان اینکه مردم در ۱۲ بهمن با شوری مثال‌زدنی و وصف‌ناشدنی به استقبال امام خود شتافتند،تصریح کرد:ملت ایران با حضوری بی‌بدیل در فرودگاه مهرآباد و خیابان‌های اصلی شهر تهران، بی ‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ را رقم زدند و قلب تپنده خود را فرودگاه هواپیمای حامل رهبرکبیر انقلاب اسلامی قرار دادند تا از یوم‌الله ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ روزی جاودانه و خاطره‌ای ماندگار بسازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان،با اشاره به ورود باشکوه امام خمینی(ره)به میهن اسلامی و سخنرانی به ‌یادماندنی ایشان در بهشت زهرا، گفت:ذکر جمله تاریخی «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم» و لبیک مردم انقلابی ایران به معمار کبیر انقلاب،مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی شد و تنها ۱۰ روز بعد پایه‌های لرزان کاخ استبداد پهلوی فرو ریخت و خون بر شمشیر پیروز شد و جای ‌جای ایران بزرگ غرق در سرور و شادی و شعف گشت.

حجت الاسلام اشجری،طلوع خورشید ولایت در آسمان ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ را آغاز صبحی روشن برای ملتی خسته از ظلم و بیداد و رنجور از تاریکی و ظلمت دوران سیاه شاهان فاسد دانست و تصریح کرد:ایران سرافراز با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به الگویی کامل برای آزادی‌خواهان جهان و نویدبخش پیروزی مبارزان جبهه حق علیه باطل در سراسر گیتی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه فریاد عدالت‌طلبی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مظلومان و مستضعفان پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز است،عنوان کرد:امروز ایستادگی مقتدرانه ملت انقلابی ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان و اصرار بر مواضع انقلابی و ضد استکباری نظام،در گوش جهانیان پیچیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان،تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س)را فرصتی مغتنم و گرانبها دانست تا سیره استکبارستیزانه ملهم از زندگی حضرت فاطمه و ائمه اطهار(ع)و فرزندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی برای عموم جامعه تبیین گردد.

حجت الاسلام اشجری اضافه کرد:آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده مردم ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب گردد.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول و بزرگداشت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن و آغاز دهه فجر سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران،خاطرنشان کرد:از فرزندان دیار میرزا دعوت می کنیم با حفظ شئونات ایام فاطمیه و حضور پرشور خود در برنامه‌های متعدد و متنوع ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سراسر استان،برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار