کد خبر : 59146
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399- 58: 9

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

ابلاغ ۱۶ میلیارد اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گیلان/ فروردین فاز نخست افتتاح می شود

ابلاغ ۱۶ میلیارد اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گیلان/ فروردین فاز نخست افتتاح می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به ابلاغ ۱۶ میلیارد از ۲۵ میلیارد تومان وعده داده شده برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس، خبر از افتتاح فاز نخست در فروردین ۱۴۰۰ داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین مصطفی‌پور با اشاره به اختصاص ۲۵ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس گیلان، گفت: تاکنون ۱۶ میلیارد تومان از مبلغ مذکور ابلاغ و نقد شده و پیگیر آن هستیم تا چند هفته آینده به مرحله تخصیص برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه پیمانکاران پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان هم اکنون در حال کار هستند، عنوان کرد: پیشرفت این پروژه خوب است و حتی از زمان‌بندی تعیین شده نیز جلوتر هستیم.

وی با ابراز امیدواری از به بهره برداری رساندن فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان تا فروردین ماه سال آینده، افزود: مشکلی در اجرای این پروژه وجود ندارد و در تلاش هستیم فاز اول آن را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.

مصطفی‌پور با بیان اینکه سپاه گیلان ۱۰ هکتار زمین را برای اجرای این پروژه اختصاص داده است، گفت: از آنجایی که این مقدار زمین به‌صورت یکپارچه وجود نداشت، سپاه این فضا را در اختیار ما قرار داد و امیدواریم دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم برای تعویض این زمین را انجام دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار