کد خبر : 84847
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401- 01: 16

رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور مطرح کرد؛

اجرای طرح «پنجره واحد» برای مبارزه با زمین خواری در کشور

اجرای طرح «پنجره واحد» برای مبارزه با زمین خواری در کشور

رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح «پنجره واحد» گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سرهنگ جواد خردمند ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: استان گیلان رتبه برتر کشور در اطلاع رسانی اخبار مردمی در خصوص زمین خواری را به خود اختصاص داده است.

 

رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور افزود: سامانه ۱۶۵۶ سامانه ارتباطی مردمی برای دریافت گزارش‌های زمین خواری اراضی ملی و دولتی است.

 

وی با اشاره به اجرای «پنجره واحد» تصریح کرد: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می‌شود و با هوشمند سازی و رصد حفاظتی اراضی دولتی و ملی در کشور آغاز شده است.

 

خردمند با بیان اینکه طرح راستی آزمایی در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی کشور اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح نیروهای حفاظتی با اجرای گشت‌های ویژه به صورت شبانه روز از اراضی ملی حفاظت می‌کنند.

 

هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز با اشاره به اینکه با راه اندازی پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی، حراست از اراضی ملی تقویت می‌شود، گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار