کد خبر : 96391
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402- 11: 20

رئیس کل دادگستری گیلان:

احیای واحدهای تولیدی بستری برای اشتغال جوانان است

احیای واحدهای تولیدی بستری برای اشتغال جوانان است

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به بازگشایی برخی کارخانجات نیمه تعطیل و تعطیل شده در استان گیلان گفت: احیای واحدهای تولیدی، زمینه‌ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.

به گزارش گیلانستان، نشست اعضای شورای قضایی استان ظهر امروز با حضور داوود محمدی مدیرکل جرائم سازمان یافته دادستانی کل کشور و به ریاست حجت الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

 

رییس کل دادگستری استان گیلان در این نشست، معضل پسماند را از معضلات اساسی استان گیلان برشمرد و اظهار کرد: انبوه زباله و شیرابه‌های ناشی از آن، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده و سلامت آنان را به خطر انداخته و امید است با استفاده از ظرفیت‌های دادستانی کل کشور تصمیمات شایسته‌ای در این خصوص اتخاذ گردد.

 

حجت‌اسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به بازگشایی برخی کارخانجات نیمه تعطیل و تعطیل شده در استان گیلان و اقدامات مطلوبی که در این راستا با حمایت های دستگاه قضایی صورت گرفته است، گفت: احیای واحدهای تولیدی، زمینه‌ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.

 

رئیس شورای قضایی استان گیلان، اصلاح بسترهای فساد را الزامی دانست و افزود: ادارات و سازمان‌های اجرایی در استان‌ها باید نظارت بیشتری داشته و خصوصا در حوزه اراضی ملی و انفال و اجرای حدنگاری اراضی ملی و تسریع در این امر مهم، توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

مدیرکل جرائم سازمان یافته دادستانی کل کشور نیز در ادامه این نشست با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در طی سال‌های متمادی اظهار کرد: دادستانی کل کشور نیز در راستای مرتفع شدن مشکلات مطرح شده در این جلسه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

 

داوود محمدی همچنین از مدیران قضایی استان خواست تا در پیشبرد امور و پیشرفت استان به کمک مدیران اجرایی دولت بشتابند تا با تعامل و همدلی تمامی مسؤولان، شاهد عمران و آبادی استان گیلان باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار