کد خبر : 94406
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402- 52: 21

رئیس  کل دادگستری گیلان:

کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند

کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند

رئیس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه امروز فقط باید بین مردم تولید امید کنیم، گفت: کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند و لذا باید با بر هم زنندگان آرامش جامعه برخورد شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان لنگرود، با بیان اینکه دشمن در همه عرصه ها و فازها برای براندازی نظام اسلامی ما سرمایه گذاری کرده است، گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای خدشه وارد کردن به انقلاب باید وحدت و انسجام ما را بگیرد.

 

وی با اشاره به تاکید امام راحل و رهبر انقلاب بر حفظ وحدت، افزود: طبق بیانات امامین انقلاب زمانی نظام ما آسیب می بیند که با یکدیگر دشمنی کنیم و مقابل هم قرار بگیریم و پراکنده شویم.

 

رئیس کل دادگستری گیلان، نفاق و چند دستگی را نقطه آسیب و چالش برای جامعه ما دانست و تصریح کرد: باید برای حفظ وحدت و انسجام تلاش کنیم؛ خوشبختانه در استان گیلان و شهرستان لنگرود شاهد این انسجام هستیم که نشان دهنده بینش صحیح سیاسی و اجتماعی و دینی مسئولان ارشد است.

 

حجت الاسلام خلیلی وحدت را لازمه ترسیم افق آینده حرکت نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: وحدت کارکردها را تقویت می کند و مسیر پیشرفت را تسریع می بخشد.

 

وی ضمن قدردانی از نماینده دولت در شهرستان لنگرود و امام جمعه شهرستان به خاطر تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی مدیریتی، اضافه کرد: امروز به مسئولانی دلسوز نیاز داریم که ناهماهنگی را از بین ببرند و به سمت آرامش و امیدآفرینی در جامعه حرکت کنند.

 

رئیس کل دادگستری گیلان از روسای دادگستری های شهرستانی خواست نهایت همکاری و هماهنگی را با مدیران داشته باشند و گفت: در گذشته منافقین از خبرهای جعلی استفاده می کردند تا کشور را دچار التهاب کنند، اما امروز منبع بسیاری از رسانه های معاند خبرهای تولید شده در داخل کشور است که از طریق مسئولان منتشر می شود و لذا باید در تولید و انتشار اخبار بر حفظ وحدت و امیدآفرینی تاکید کنیم.

 

وی متذکر شد: تلاش ها و اقدامات مسئولان باید در جامعه منعکس شود؛ البته کمبودهایی نیز وجود دارد که نیازمند همت بیشتر است، اما باید کارهای انجام شده را به مردم عرضه کنیم.

 

حجت الاسلام خلیلی، مایوس شدن مردم را مساوی ورود دشمن به عرصه دانست و یادآور شد: مسئولان باید در بین مردم باشند و مردم تلاش مسئولان را ببینند تا امیدوار شوند و از دستاوردهای نظام در مقابل هجمه رسانه های معاند دفاع کنند، اما اگر این تلاش ها برای مردم گفته نشود، نباید انتظار حمایت از آنان را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز فقط باید بین مردم تولید امید کنیم، گفت: کسی حق ندارد آرامش فکری مردم را بر هم بزند و لذا باید با بر هم زنندگان آرامش جامعه برخورد شود.

 

رئیس کل دادگستری گیلان، گذشت را یک آموزه دینی دانست و اضافه کرد: در صورت مشاهده برخورد نامناسب از یک نهاد یا مسئول باید گذشت داشته باشیم تا موجب هماهنگی شویم و مشکلات مردم را حل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید اختلافات را کنار بگذاریم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار