کد خبر : 45509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398- 17: 12

با ارسال بیش از ۱۰۰ عکس به دبیرخانه؛

اختتامیه جشنواره عکاسی «من و کتابم» در آستارا برگزار می شود

اختتامیه جشنواره عکاسی «من و کتابم» در آستارا برگزار می شود

اختتامیه نخستین جشنواره عکاسی با تلفن همراه «من و کتابم» با ارسال بیش از ۱۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره در آستارا برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان اختتامیه نخستین جشنواره عکاسی با تلفن همراه «من و کتابم» با ارسال بیش از ۱۰۰ عکس به دبیرخانه روز شنبه ۱۴ دی ماه در آستارا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی آستارا، فرمانداری این شهرستان، سمن پویندگان آرمان شهر فردا و اداره ورزش و جوانان آستارا از آبان ماه امسال تا ۳۰ آذر، به مدت ۲ ماه و به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برگزار شده است.

آرزو عباس زاده با اشاره به ارسال بیش از ۱۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره، افزود: پس از داوری آثار، سه عکس برگزیده و در مراسمی معرفی و از صاحبان این آثار تجلیل خواهد شد.

وی همچنین تنوع بخش‌های مختلف این جشنواره عکاسی را از مهمترین ویژگی‌های آن برشمرد و گفت: این جشنواره عکاسی با تلفن همراه در هشت بخش اعم از عکاسی از کتابخانه های شخصی، تهیه عکس از تجربیات خوانش گروهی کتاب، ثبت تصاویری از خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس، کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عکاسی از کتاب خوانی در برنامه‌های هفته کتاب و ثبت تصاویر از طبیعت و روستاهای شهرستان آستارا برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه این جشنواره، تصریح کرد: برپایی ایستگاه پویش اهدای کتاب و هدایای فرهنگی جهت بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار استان تهران برخی از بخش‌های جنبی این جشنواره است.

وی از عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی درخواست کرد با اهدای کتاب و اقلام فرهنگی خود به کتابداران کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) آستارا در بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار که در اغتشاشات آبان ماه سال جاری دچار صدمات بسیاری شد سهیم شوند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار