کد خبر : 79670
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401- 45: 19

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد:

اختصاص ۱۱۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان گیلان

اختصاص ۱۱۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان گیلان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: تاکنون ۱۱۷۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور برای اجرای مصوبات تخصیص داده شده است.

به گزارش گیلانستان، شراره کاوسی عصر شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری در استانداری گیلان اظهار داشت: تخصیص این میزان اعتبار، ٩٧ درصد از کل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان گیلان در سال ۱۴۰۰ را شامل می شود
استاندار گیلان نیز در این نشست در جمع مدیران دستگاه های استان در رشت اظهار داشت: پروژه راه آهن یکی از مصوباتی است که پیشرفت آن رضایت بخش نیست، پیمانکار تعهداتی دارد که باید روند کار به طور شفاف گزارش شود.
اسدالله عباسی با بیان اینکه دولت در شرایط سخت اعتباری را در سفر به استان گیلان در راستای مصوبات اختصاص داد، افزود: سرعت در پیشرفت پروژه ها و کارها اهمیت دارد همه با همکاری با یکدیگر باید پروژه ها را پیش ببرند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان بیان داشت: دستگاه های ذیربط اجرای مصوبات سفر رییس جمهور و اعتبارات آنها مشخص شده است.
وی در ادامه با اشاره به عدم جذب یک هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان اسناد خزانه و نقدی و غیرنقدی در بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: دستگاه های گیلان یک هفته فرصت دارند که وضعیت خود را در این باره مشخص کنند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان بیان داشت: اگر دستگاه‌ها جذب نداشته باشند در سال جاری هیچ مبلغی برای آنها نخواهیم داشت و اعتبارات را به ردیف های بعدی خواهیم داد.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها در گیلان از اعتبارات متمرکز در دستگاه های خود غافل نشوند، افزود: دستگاه‌ها برای دریافت اعتبارات لازم تلاش کنند.
استاندار گیلان با اشاره به افزایش ١٣ درصدی بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: ما هم بر اساس بودجه اعتباری سال ۱۴۰۱ تقسیمات دستگاه‌ها را انجام می دهیم ضمن اینکه اولویت برای پروژه ها و مناطقی خواهد بود که گزارش عملکرد آنان مثبت باشد.

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار