کد خبر : 56085
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399- 55: 11

مدیر اجرایی موکب نورالزهرای گیلان خبر داد؛

از پخت نان رایگان تا اجرای برنامه های فرهنگی در مهمانی موکب نورالزهرا

از پخت نان رایگان تا اجرای برنامه های فرهنگی در مهمانی موکب نورالزهرا

ذاتی با اشاره به میزبانی بندرانزلی از موکب نورالزهرای گیلان از پخت نان رایگان تا اجرای برنامه های فرهنگی در سفر به شهرهای مختلف خبر داد.

به گزارش گیلانستان، «مجید ذاتی »، اظهار داشت: موکب نورالزهرای گیلان در ادامه پویش احسان و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا در دهه دوم و سوم محرم به شهرستان‌های مختلف گیلان سفر کرده و مهمان این شهرها می‌شود.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرای گیلان افزود: این موکب در شهرستان‌های انزلی، رضوانشهر، تالش، شفت، لاهیجان و رودبار به مدت ۲ روز مستقر شده و علاوه بر پخت نان رایگان برنامه های فرهنگی نیز اجرا می‌کند.

وی به احداث سه غرفه مهدوی، شهدای گمنام و دل‌نوشته‌های مهدوی در جوار این موکب اشاره کرد و گفت: موکب نورالزهرا شامگاه هر روز برنامه‌های پرده‌خوانی، ذکر مصیبت و مداحی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را در محل استقرار این موکب برگزار می‌کند.

ذاتی با بیان اینکه این موکب روزانه هشت تا ۱۰ هزار نان پخت می‌کند، متذکر شد: این نان‌ها توسط گروه‌های جهادی بسته‌بندی و به‌صورت صلواتی و رایگان بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه به همت ستاد مردمی اربعین شهرستان بندرانزلی و هیئت محبان بنی‌هاشم (ع) برگزار شده و هزینه آن بر عهده خیرین هر شهرستان است.

ذاتی خاطر نشان کرد : موکب نورالزهرا با خرید یک دستگاه کارخانه تولید یخ سیار آمادگی دارد در اربعین به عزاداران حسینی خدمت کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار